کد خبر: 353816
|
۱۳۹۸/۰۷/۳۰ ۰۹:۱۰:۵۶
| |

همه سانداکاران ایران به نیمه‌نهایی قهرمانی جهان راه یافتند

پنج سانداکار تیم ملی ووشوی مردان ایران با برتری مقابل حریفان، راهی مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های قهرمانی جهان شدند.

همه سانداکاران ایران به نیمه‌نهایی قهرمانی جهان راه یافتند
کد خبر: 353816
|
۱۳۹۸/۰۷/۳۰ ۰۹:۱۰:۵۶

اعتمادآنلاین| صبح امروز (سه‌شنبه) 30 مهر ماه 1398،در ادامه رقابت‌های ووشوی قهرمانی جهان 2019 چین، پنج ووشوکار ایران در بخش ساندا (مبارزه) با برتری مقابل حریفان خود راهی مرحله نیمه‌نهایی شدند تا در مسابقات نوبت عصر امروز، برای صعود به دیدار پایانی مقابل حریفان خود به روی سکو بروند.

به این ترتیب در وزن 65 کیلوگرم، عرفان آهنگریان مقابل "وان ویت" از ویتنام به برتری رسید و نیمه نهایی شد تا امشب با "کلمنت" از فیلیپین دیدارکند.

دروزن 70 کیلوگرم، محسن محمدسیفی "سئونگ موپارک" از کره‌جنوبی را شکست دتد و به نیمه نهایی رسید. او در مرحله بعد با "ژیائو یانگ لی" نماینده چین مبارزه می‌کند.

در وزن 75 کیلوگرم، یوسف صبری با پیروزی مقابل "یوان بنبرا" از فرانسه در 50 ثانیه ابتدایی مسابقه، راهی نیمه‌نهایی شد. او در نیمه نهایی با "محمد دیها" سانداکاری از تونس رو به رو می‌شود.

در وزن 80 کیلوگرم، علی خورشیدی برابر "امره باتان" نماینده ترکیه به پیروزی رسید و راهی نیمه‌نهایی شد تا در این مرحله با "عید جئورجیس" سانداکار لبنانی دیدار کند.

همچنین در وزن 85 کیلوگرم، میلاد عارفی‌مقام در مرحله یک‌چهارم مقابل "زینال اصلان" از ترکیه پیروز شد تا به این ترتیب، در مرحله نیمه‌نهایی حریف "سعد جئورجیس" از لبنان شود.

در وزن 65 کیلوگرم ساندای بانوان نیز، روز گذشته الهه منصوریان با شکست "لیدا سلماح" از لبنان فینالیست شد تا عصر امروز، در مبارزه فینال به مصاف "اژه شاکر" از ترکیه برود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها