کد خبر: 354367
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۱ ۱۴:۰۳:۲۱
| |

گشت‌زنی پلیس نظامی روسیه در شمال شرق «منبج» آغاز شد

یک نماینده پلیس نظامی روسیه اعلام کرد: نیروهای این واحد نظامی که در استان «حلب» سوریه مستقر هستند، گشت‌زنی‌های خود در شمال شرق شهر «منبج» را آغاز کردند.

گشت‌زنی پلیس نظامی روسیه در شمال شرق «منبج» آغاز شد
کد خبر: 354367
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۱ ۱۴:۰۳:۲۱

اعتمادآنلاین| این مقام پلیس نظامی روسیه اعلام کرد: مسیر این گشت زنی در طول مواضع خط مقدم نیروهای مسلح سوریه در چند کیلومتری روستای قیراطه در مجاورت رودخانه ساجور و در فاصله نه چندان دور از مقطع پیوستن این رودخانه به رود فرات است.

به گفته وی، این منطقه پیش از این از سوی نظامیان آمریکایی که به دنبال آغاز عملیات "چشمه صلح" از جانب ترکیه به سمت مرز عراق عقب نشینی کردند مورد گشت زنی قرار می‌گرفت.

رودخانه ساجور همچون یک خط تماس میان نیروهای مسلح سوریه و گروه‌های معارض مخالف دولت این کشور عمل می‌کند که مورد حمایت آنکارا هستند.

مقام مذکور در ادامه عنوان کرد: یک سری گشت زنی‌ها در جنوب شرق قیراطه در نزدیکی حوزه قره قوزک در کرانه چپ رودخانه فرات در مجاورت جاده و پل منتهی به شهر موصل انجام خواهد شد.

این افسر در عین حال گفت: عمده سفرهای مسافران و نقل و انتقال کالاها از طریق این پل انجام شده و نزدیک‌ترین گذرگاه مشابه به آن پیش از 60 مایل در سمت جنوب شرق و در حوزه رقه قرار دارد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها