کد خبر: 354445
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۰ ۱۶:۰۰:۰۰
| |

محمدجواد جمالی، نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

برخی نمایندگان برای شرکت در انتخابات مجلس یازدهم تردید دارند/ انتخابات مجلس یازدهم قابل پیش‌بینی نیست

یک نماینده مجلس گفت: موضوع دیگری که نسبت به مجالس قبل تغییر کرده تردید نمایندگان فعلی برای شرکت در انتخابات مجلس یازدهم است. بسیاری از نمایندگان به من می‌گویند نمی‌دانیم در انتخابات شرکت کنیم یا نکنیم.

برخی نمایندگان برای شرکت در انتخابات مجلس یازدهم تردید دارند/ انتخابات مجلس یازدهم قابل پیش‌بینی نیست
کد خبر: 354445
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۰ ۱۶:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| چهار ماه تا انتخابات مجلس یازدهم باقی‌ مانده، اما هنوز فضای سیاسی کشور مبهم است. با توجه به پیش‌بینی‌هایی که تاکنون مطرح شده، احتمال مشارکت مردم در انتخابات مجلس یازدهم پایین است. در صورت تداوم شرایط کنونی و مشارکت پایین مردم در انتخابات مجلس، بخت با اصولگرایان یار خواهد بود و این شرایط مطلوب حال آنهاست.

اما همچنان برخی از سیاسیون پیش‌بینی انتخابات مجلس یازدهم را سخت می‌دانند. جمالی نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی از جمله نمایندگانی است که می‌گوید انتخابات مجلس یازدهم غیرقابل‌ پیش‌بینی است. او حتی عنوان می‌کند که هنوز فضا برای نخبگان هم نامعلوم است و برخی از نمایندگان می‌گویند نمی‌دانیم در انتخابات شرکت کنیم با خیر.

محمدجواد جمالی، نماینده فسا و نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، در گفت‌وگو با خبرنگار اعتمادآنلاین ، با اشاره به اینکه انتخابات مجلس یازدهم قابل پیش‌بینی نیست، گفت: انتخابات مجلس یازدهم نسبت به سایر دوره‌ها متفاوت است. افراد هنوز آن‌طور که باید و شاید در صحنه حاضر نشده‌اند تا بدانیم چه تعداد از نخبگان سیاسی در صحنه رقابت حضور می‌یابند.

او ادامه داد: موضوع دیگری که نسبت به مجالس قبل تغییر کرده تردید نمایندگان فعلی برای شرکت در انتخابات مجلس یازدهم است. بسیاری از نمایندگان به من می‌گویند ممکن است در انتخابات شرکت نکنیم یا نمی‌دانیم در انتخابات شرکت کنیم یا نکنیم.

این نماینده مجلس تاکید کرد: باید دید چند درصد از نمایندگان فعلی کاندیدا می‌شوند و چند درصد از آنها تایید صلاحیت خواهند شد.

محمدجواد جمالی در پایان درباره مشارکت مردم در انتخابات گفت: درصدی از مردم هیچ‌وقت در انتخابات شرکت نمی‌کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها