کد خبر: 354566
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۲ ۱۱:۰۴:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» از ادعای جدید نماینده مشهد و به میان آمدن پای واعظی گزارش می‌دهد:

کریمی‌قدوسی: دو نفر از ادمین‌های آمدنیوز از واعظی کمک مالی دریافت کردند/ واعظی: قوه‌قضاییه با ادعاهای کریمی‌قدوسی برخورد کند

نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی در حساب توئیتری خود ادعاهایی را درباره رابطان آمدنیوز و انتساب به مسئولان دولتی مطرح کرده است.

کریمی‌قدوسی: دو نفر از ادمین‌های آمدنیوز از واعظی کمک مالی دریافت کردند/ واعظی: قوه‌قضاییه با ادعاهای کریمی‌قدوسی برخورد کند
کد خبر: 354566
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۲ ۱۱:۰۴:۰۰

اعتمادآنلاین| اخیراً جواد کریمی قدوسی، نماینده اصولگرای مشهد در مجلس شورای اسلامی در حساب کاربری خود در توییتر ادعاهایی را درباره ارتباط مسئولان دولتی نزدیک به رئیس‌جمهوری با کانال ضدانقلاب آمدنیوز مطرح کرده است. در حالی‌که این نماینده اصولگرای نزدیک به جبهه پایداری صحبت از بازداشت‌هایی در نهاد ریاست‌جمهوری کرده بود و از ارتباط برخی چهره‌های نزدیک به رئیس‌جمهوری مانند حسام‌الدین آشنا با کانال آمدنیوز سخن گفته بود، در ادعای تازه پای رئیس‌‌دفتر رئیس‌جمهوری را هم به موضوع باز کرد.

به گزارش اعتمادآنلاین ، او در ادعایی تازه در حساب توئیتری خود نوشت: «دو نفر از خبرنگاران و ادمین‌های تلگرامی آمدنیوز و رسانه‌های زنجیره‌ای که در سال 95 و 96 دستگیر شدند، ‌اعتراف کردند با یکی از وزرا وقت ارتباط مستقیم داشته و از آقای واعظی وزیر ارتباطات وفت کمک مالی دریافت می‌کرده‌اند».

کریمی قدوسی - واعظی - آمدنیوز

ادعاهای کریمی‌قدوسی اما در حالی مطرح می‌شود که پیش از این دولتی‌ها هم داستان بازداشت‌ها و هم ارتباطات را تکذیب کرده‌اند.

قوه قضاییه با کریمی‌قدوسی برخورد کند

به گزارش اعتمادآنلاین ، در جریان ادعای جدید نماینده اصولگرای مشهد هم محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهوری در گفت‌وگویی که با خبرآنلاین داشته علاوه بر تکذیب ادعاهای کریمی‌قدوسی از قوه قضاییه در خواست کرده است تا با این نماینده مجلس برخورد کند.

واعظی همچنین با تاکید بر این موضوع که صحبت‌های این نماینده مجلس بی‌اساس است و تا به حال سند و مدرکی دال بر تایید ادعاهای خود ارائه نکرده، گفته است: «در آستانه انتخابات مجلس به صورت خیلی زودرس اتاق فکرهایی برای حمله به دولت ایجاد شده با این ذهنیت که هر چه به دولت حمله کنند توفیق‌شان در انتخابات بیش تر است.»

رئیس دفتر رئیس‌جمهوری همچنین با تاکید بر اهمیت بازداشت سرشبکه کانال ضدانقلاب آمدنیوز و جناحی کردن این موضوع از طرف برخی چهر‌ه‌های اصولگرا گفت: اینکه فردی که شبکه جنگ روانی علیه ایران درست کرده با هوشمندی عزیزان سپاه دستگیر می‌شود باید عامل افتخار همگی ما به اقتدار امنیتی کشورمان باشد اما برخی آن را به موضوعی جناحی تبدیل کرده‌اند.

پیش از این علاوه بر پاسخ‌ها و تکذیب‌های مجازی حسام‌الدین آشنا، مشاور رئیس‌جمهوری به ادعاهای کریمی‌قدوسی، علی ربیعی، سخنگوی دولت هم در نشست خبری هفتگی خود ادعاهای او را تکذیب کرده و از قوه قضاییه خواسته بود تا به گفته‌های این چهره‌ نزدیک به جبهه پایداری رسیدگی کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها