کد خبر: 354793
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۳ ۱۲:۱۱:۳۲
| |

ابراهیم مهربان، مربی تیم ملی کشتی آزاد:

کسب سهمیه‌های باقی‌مانده المپیک در اولویت است

ابراهیم مهربان، مربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان گفت: با توجه به برنامه های پیش روی تیم ملی، کسب 4 سهمیه باقی‌مانده بازیهای المپیک در اولویت اقدامات قرار دارد.

کسب سهمیه‌های باقی‌مانده المپیک در اولویت است
کد خبر: 354793
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۳ ۱۲:۱۱:۳۲

اعتمادآنلاین| ابراهیم مهربان، مربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان با بیان اینکه زمان زیادی تا بازیهای المپیک 2020 توکیو باقی نمانده و باید حداکثر استفاده را از داشته هایمان ببریم، اظهار داشت: یکی از اولویت های کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد تا زمان حضور در المپیک، کسب تمامی سهمیه ها و حضور با ترکیبی کامل و یکدست در این میدان است.

وی تصریح کرد: کشتی آزاد هنوز 4 سهمیه از مجموع 6 وزن المپیکی را کسب نکرده که امیدواریم سهمیه های باقی مانده هم در میادین گزینشی آتی بدست آید. هر چند این موضوع بسیار سخت و حساس است، اما مربیان و بچه های تیم ملی کشتی آزاد بارها نشان داده اند می توانند در صورت حمایت همه جانبه از سوی متولیان ورزش و تجهیز مناسب به اهداف بزرگی دست یابند.

مربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان به زمان آغاز برنامه های این تیم اشاره کرد و گفت: طبق برنامه های مدونی که از سوی کادر فنی تیم ملی تهیه شده، ما باید بلافاصله بعد از پایان رقابتهای لیگ برتر استارت اردوها را بزنیم. طبیعی است که رقابتهای لیگ هم ارزش و اهمیت فراوانی برای برخی مربیان و کشتی گیران دارد و نمی توان آنرا نادیده گرفت؛ در نتیجه فعلا منتظر پایان این پیکارها هستیم که فعلا طبق زمانبندی مورد نظر در حال برگزاری است.

مهربان در پایان در پاسخ به این سوال که آیا کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد هم مثل کشتی فرنگی، نمایندگانی برای نظارت بر لیگ دارد یا خیر؛ گفت: طبیعتا همین طور است و ما نیز با کمک اعضای کادر فنی، پیکارهای لیگ را زیر نظر داریم تا به خوبی از توانایی آزادکاران جوان و باانگیزه آگاه باشیم. بطور کلی رقابتهای لیگ را می توان بهترین میدان داخلی برای عرض اندام و درخشش نفرات مستعد خواند که شاید به جز لیگ فرصت مناسبی برای اثبات استعداد و توانایی خود نداشته باشند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها