کد خبر: 354956
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۴ ۰۹:۴۴:۱۰
| |

محمدعلی پورمختار، عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس:

برگزاری الکترونیکی انتخابات مرکز وکلای قوه قضائیه موردتایید است

محمدعلی پورمختار، عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی، گفت: برگزاری انتخابات هئیت مدیره وکلا و کارشناسان رسمی استان تهران به صورت الکترونیکی باعث سهولت و تسریع  در برگزاری این انتخابات شد.

برگزاری الکترونیکی انتخابات مرکز وکلای قوه قضائیه موردتایید است
کد خبر: 354956
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۴ ۰۹:۴۴:۱۰

اعتمادآنلاین| محمدعلی پورمختار، عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به برگزاری الکترونیکی انتخابات هئیت مدیره وکلا و کارشناسان استان تهران گفت: برگزاری انتخابات ااکترونیکی هئیت مدیره استان تهران مزایای و محاسن زیادی دارد، مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه در برگزاری انتخابات بی نظیر عمل کرده است که این اقدام قابل تقدیر است.

وی در ادامه بیان کرد: سرعت برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی بسیار بالا است، بلافاصله بعد از اتمام رای گیری قابلیت اعلام نتایج را دارد و کاندیدها را زیاد در انتظار نمی گذارد.

این نماینده مجلس افزود: از طرف دیگر صحت رای گیری مورد تایید کاندیداها و اطمینان زیادی در برگزاری انتخابات وجود دارد.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری انتخابات هئیت مدیره در استان تهران بیانگر تصمیمی است که واگذاری اختیار اداره ی امور وکلا و کارشناسان رسمی به خودشان دارند که این امر باعث می شود سمت نقش آفرینی و راهبردی وکلا و کارشناسان رسمی به خود وکلا و کارشناسان واگذار گردد.

گفتنی است، روز گذشته انتخابات مرکز وکلای قوه قضائیه برای اولین بار برگزار و نتایج صبح امروز اعلام شد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها