کد خبر: 355034
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۴ ۱۲:۲۶:۱۳
| |

سردار اکبری، فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع):

هرکس دل در گرو انقلاب دارد یک بسیجی است/ ملت ایران پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند

سردار علی‌محمد اکبری، فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع)، گفت: هرکس برای دفاع از انقلاب در صحنه آماده باشد و دل در گرو انقلاب داشته باشد، یک انقلابی و یک بسیجی است.

هرکس دل در گرو انقلاب دارد یک بسیجی است/ ملت ایران پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند
کد خبر: 355034
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۴ ۱۲:۲۶:۱۳

اعتمادآنلاین| سردار علی‌محمد اکبری، فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع)، در جمع فرهنگیان شرکت‌کننده در دوره توانمندسازی، ضمن تسلیت ایام حزن و ماتم آل‌الله در دهه آخر ماه صفر و بزرگداشت یاد و خاطره 36 هزار دانش‌آموز و 4 هزار فرهنگی شهید، گفت: تربیت و آموزش جوانان پای کار انقلاب، بخش عمده‌ای از وظایف فرهنگیان است.

نقش معلمان در اجرای گام دوم انقلاب، تربیت نسل انقلابی است

وی تربیت جوانان مؤمن انقلابی را در گرو وارد شدن معلمان انقلابی به میدان کار دانست و افزود: وارد گام دوم انقلاب شده‌ایم و مقام معظم رهبری نقشه راه را نشان داده‌اند، نوبت ماست که با اجرای طرح اعتلای بسیج، به‌ویژه تربیت نسلی مؤمن و انقلابی گام دوم را اجرا کنیم.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) خاطرنشان کرد: هرچند حفظ دستاوردهای انقلاب از وظایف ذاتی سپاه و بسیج است ولی هرکس برای دفاع از انقلاب در صحنه آماده باشد و دل در گرو انقلاب داشته باشد، یک انقلابی و یک بسیجی است.

حفظ ارزش‌های اسلامی و تکیه بر توان داخلی، راهکار مقابله با دشمن

اکبری با اشاره به موج‌سواری دشمنان در صحنه‌های مختلف، اظهار داشت: حفظ ارزش‌های اسلامی و تکیه بر ظرفیت‌های درونی کشور، راهکار مقابله با توطئه‌های دشمن است.

وی تصریح کرد: همانگونه که در عرصه نظامی و تأمین تجهیزات دفاعی با تلاش جهادی از سوی نیروهای مسلح توانستیم به خودکفایی برسیم، در جنگ اقتصادی نیز با همدلی و تلاش مسؤولان و همیاری مردم پیروز خواهیم شد.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) جنگ نرم را مهم‌تر از سایر جنگ‌ها عنوان کرد و افزود: علی‌رغم تلاش دشمن در فضای مجازی برای ایجاد آشوب در کشور، با هوشیاری مردم نقشه‌های دشمنان نقش بر آب شد و دشمن در این جنگ نیز شکست خورد.

ملت ایران پای‌ انقلاب و نظام ایستاده‌اند

اکبری بیان داشت: مردم ما پای این انقلاب و نظام ایستاده‌اند و بالغ بر 240 هزار شهید تقدیم کرده‌اند تا انقلاب به یک درخت تنومند تبدیل شده است.

وی فرهنگیان را یکی از تأثیرگذارترین اقشار جامعه دانست و گفت: دغدغه معلمان بسیجی ما این است که به عنوان پرورش‌دهنده نوجوانان و جوانان کشور، بتوانند نسلی در تراز انقلاب تربیت کنند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) در پایان اظهار کرد: باید برای ادای تکلیف کار کنیم و در صحنه‌های انقلاب حضور داشته باشیم و با کار مضاعف بتوانیم وظایفمان را به خوبی انجام دهیم.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها