کد خبر: 355223
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۵ ۱۰:۵۸:۰۰
| |

دبیر هیأت عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی:

نهم آبان آخرین مهلت ارائه مدارک بورسیه‌ها است

دبیر هیأت عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی آخرین مهلت سومین فراخوان ثبت‌نام بورسیه‌ها برای بررسی مدارک آنها برای جایابی را روز پنجشنبه نهم آبان ماه اعلام کرد و گفت: این تاریخ آخرین مهلت بارگذاری مدارک متقاضیان است.

نهم آبان آخرین مهلت ارائه مدارک بورسیه‌ها است
کد خبر: 355223
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۵ ۱۰:۵۸:۰۰

اعتمادآنلاین| «جواد محمدی» گفت: در فراخوان جذب بورسیه‌ها که ازسوی هیأت عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی فعال شده این مهلت نهم آبان ماه جاری به پایان می رسد.


او افزود: 130 نفر در این فراخوان ثبت نام کردند که از این تعداد، 37 نفر دارای حکم بورس و مدرک دکتری هستند و سایرین این دو مدرک را نداشتند.


دبیر هیأت عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی یادآور شد: از تعداد 130 متقاضی، 35 نفر هم در فراخوان های قبلی بورس شرکت کرده بودند که حذف شدند چرا که اطلاعات آنها در هیأت عالی جذب وجود دارد.


محمدی تاکید کرد: در راهنمای ثبت نام بورسیه‌ها تاکید شده بود افراد نباید ثبت نام چند باره در فراخوان داشته باشند.


او با بیان اینکه بورسیه‌هایی که معدل کارشناسی بالاتر از 14 و کارشناسی ارشد بالاتر از 16 دارند، خاطرنشان کرد: برخی از این بورسیه ها برای جذب به دانشگاه های آزاد اسلامی و فرهنگیان معرفی شده بودند که جایابی شان به آنها اعلام شد.

دبیر هیأت عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره شرایط ثبت نام بورسیه‌ها یادآور شد: بورسیه‌هایی که سن آنها در زمان دانش آموختگی دکتری پایین تر از 40 سال باشد امکان شرکت در این فراخوان دارند.

بورسیه‌هایی که از جایابی در دانشگاه‌ها جا مانده اند از شهریورماه امسال می توانستند با مراجعه به سایت هیأت عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی در فراخوان ثبت نام کنند.


داشتن مدرک دکتری و حکم بورس دو شرط اصلی برای ثبت نام این متقاضیان و بررسی مدارک آنها است.


در سال 92، مسئله صلاحیت نداشتن سه هزار بورسیه در دانشگاه ها مطرح و اعلام شد که این تعداد فاقد شرایط و صلاحیت علمی لازم برای جذب در دانشگاه ها هستند. پس از بررسی های دقیق به عمل آمده، مشخص شد که حدود 37 نفر از این سه هزار بورسیه بدون داشتن حد نصاب ها و شرایط لازم، در دانشگاه ها جذب و جایابی شده اند.


فراخوان سال‌های 96 و 97 بورسیه هیأت عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی فعال شد تا افراد دارای صلاحیت علمی در دانشگاه ها جایابی شوند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها