کد خبر: 355239
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۵ ۱۱:۳۹:۲۱
| |

تمجید لمپارد از ستاره جوان چلسی

سرمربی چلسی تیمش را شایسته پیروزی برابر برنلی دانست و به ستایش از پولیسیچ پرداخت که در این دیدار هت تریک کرد.

تمجید لمپارد از ستاره جوان چلسی
کد خبر: 355239
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۵ ۱۱:۳۹:۲۱

اعتمادآنلاین| به نقل از اسکای اسپورت، چلسی در هفته دهم رقابت های لیگ برتر انگلیس به مصاف برنلی رفت و توانست با نتیجه چهار بر دو به پیروزی برسد.

ستاره آبی پوشان لندنی در این دیدار کریستیان پولیسیچ بود که توانست سه گل به ثمر رساند تا با 21 سال سن جوان ترین بازیکن تاریخ چلسی باشد که در لیگ جزیره هت تریک کرده است.

لمپارد بعد از بازی گفت: پولیسیچ به ما کمک کرد تا هفتمین پیروزی پیاپی خود را در همه رقابت ها به دست آوردیم. این چهارمین پیروزی پیاپی ما در لیگ جزیره هم بود و واقعا خوشحال هستیم. بسیاری به خاطر رقمی که برای جذب پولیسیچ پرداخت کردیم از ما انتقاد کردند اما او نشان داده که چه بازیکن باکیفیتی است.

او ادامه داد: پولیسیچ یک ستاره در تیم ملی کشورش است و در چلسی هم سخت تلاش می کند تا خود را با شرایط جدید وفق دهد. می دانیم که فشار روی این بازیکن زیاد است و باید چنین فشاری را برداریم. او شایسته قرار گرفتن در ترکیب اصلی بود و به همین خاطر هم من این فرصت را به او دادم و توانست روز درخشانی را پشت سر گذارد.

لمپارد در پایان درباره این پیروزی قاطع گفت: می دانستیم که بازی سختی پیش رو داریم. برنلی توانست در دقایق پایانی دو گل به ثمر رساند اما این باعث نمی شود تا پیروزی ما کم رنگ جلو داده شود. در ورزشگاهی که بازی کردن در آن برای هر حریفی سخت است به پیروزی رسیدیم. در 95 درصد از بازی بهتر از حریف بودیم و با شایستگی به این پیروزی دست پیدا کردیم.

چلسی با پیروزی که در این دیدار بدست آورد 20 امتیازی شد و در رده چهارم جدول رده بندی قرار گرفت.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها