کد خبر: 355453
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۶ ۱۱:۳۳:۰۰
| |

81 واحد مسکونی و تجاری در 12 استان سیل‌زده از آب تخلیه شد

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: 668 نفر از هموطنان متاثر از سیل و آبگرفتگی، امدادرسانی شد. 46 تیم عملیاتی متشکل از 160 امدادگر و نجاتگر به هموطنان سیل زده امدادرسانی کردند و 81 واحد مسکونی و تجاری از آب تخلیه شد.

81 واحد مسکونی و تجاری در 12 استان سیل‌زده از آب تخلیه شد
کد خبر: 355453
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۶ ۱۱:۳۳:۰۰

اعتمادآنلاین| مرتضی سلیمی با اشاره به گزارش عملیات امدادرسانی به متاثران در سیل و آبگرفتگی 12 استان، گفت: با اشاره به انجام عملیات سیل و آبگرفتگی در 12 استان آذربایجان غربی، البرز، اصفهان، تهران، چهارمحال و بختیاری، زنجان، سمنان، کردستان، کرمانشاه، قزوین، لرستان و همدان، از امدادرسانی به 668 نفر از هموطنان متاثر از سیل در این استان ها خبر داد.

وی ادامه داد: از اول آبان تا ساعت 10 صبح امروز (6 آبان ماه) 12 استان آذربایجان غربی، البرز، اصفهان، تهران، چهارمحال و بختیاری، زنجان، سمنان، کردستان، کرمانشاه، قزوین، لرستان و همدان متاثر از سیل و آبگرفتگی بوده و در این مدت به ساکنان 29شهر، روستا و مناطق عشایرنشین امدادرسانی شده است.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر درباره توزیع اقلام امدادی و غذایی میان متاثران، تاکید کرد: 400 تخته پتو، 131 کیلوگرم نایلون و 28 بسته غذایی در میان متاثران از سیل و آبگرفتگی توزیع شد و عملیات امدادرسانی در کوهدشت استان لرستان ادامه دارد.

سلیمی از عموم هموطنان متاثر از سیل و آبگرفتگی در استان های یادشده خواست در صورت قرار گرفتن در وضعیت های اضطراری عمومی و پیچیده برای امدادرسانی با شماره 112 جمعیت هلال احمر تماس بگیرند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها