کد خبر: 356144
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۹ ۱۰:۱۸:۵۹
| |

رئیس فراکسیون امید مجلس درگذشت اعظم طالقانی را تسلیت گفت/ خبر درگذشت سیده اعظم طالقانی، برای اینجانب تلخ و اندوهبار بود

محمدرضا عارف ضمن تسلیت درگذشت اعظم طالقانی گفت: خبر درگذشت سیده اعظم طالقانی، برای اینجانب تلخ و اندوهبار بود. وی با روشی مصلحانه در دفاع از حقوق زنان تلاش فراوانی کرد.

رئیس فراکسیون امید مجلس درگذشت اعظم طالقانی را تسلیت گفت/ خبر درگذشت سیده اعظم طالقانی، برای اینجانب تلخ و اندوهبار بود
کد خبر: 356144
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۹ ۱۰:۱۸:۵۹

اعتمادآنلاین| ‌ محمدرضا عارف، رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت درگذشت اعظم طالقانی دبیرکل جامعه زنان انقلاب اسلامی گفت: وی با روشی مصلحانه در دفاع از حقوق زنان تلاش فراوانی کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُم مُّصِیبَهٌ قَالُواْ إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّـا إِلَیْهِ رَاجِعونَ

خبر درگذشت بانوی گرانقدر، قرآن پژوه و از شخصیتهای برجسته سیاسی کشورمان ، سرکار خانم سیده اعظم طالقانی، برای اینجانب تلخ و اندوهبار بود.

خانم اعظم طالقانی ،میراث دار ارزشمند پدر بزرگوارشان ،آیت الله سید محمود طالقانی بودند. ایشان در قبل از انقلاب به عنوانی یک چهره مبارز و انقلابی و به تبعیت از پدرشان که پدر همه امت مبارز و آزادیخواه بود مدتها در زندان رژیم ستمشاهی رنجهای فراوان متحمل شدند و در بعد از انقلاب اسلامی تلاش کرد روش و منش آیت الله طالقانی را با انتشار آثار ایشان در جامعه نشر دهد که الحق در این راه موفق بودند.

خانم اعظم طالقانی با تاسیس تشکلی سیاسی و انتشار نشریه‌ای وزین و با روشی مصلحانه فعالیت سیاسی خود را با دفاع از حقوق زنان ادامه دادند و در راه توانمندسازی زنان و کار آفرینی برای آنان بویژه در نقاط محروم کشور تلاش فراوانی کردند.

فقدان این بانوی آزادیخواه مطمئنا ثلمه ای جبران ناپذیر برای ما که دوست دار آیت الله طالقانی و خانواده ایشان هستیم می باشد.

صمیمانه درگذشت سرکار خانم اعظم طالقانی را به فرزندان،اخوان گرامی و خواهران ارجمند ایشان تسلیت عرض می کنم و از خداوند قادر متعال برای آن بانوی والامقام علو درجات و همنشینی با حضرت فاطمه زهرا(س) مسالت دارم.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها