کد خبر: 356289
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۹ ۱۹:۴۰:۴۷
| |

هادوی، رئیس مرکز ساخت داخل، ماشین‌سازی و تجهیزات وزارت صمت:

توسعه حمل و نقل ریلی سبب کاهش هزینه های تمام شده می‌شود

سیدمحمدمهدی هادوی، رئیس مرکز ساخت داخل، ماشین‌سازی و تجهیزات وزارت صنعت، معدن و تجارت، گفت: صنعت حمل و نقل یک صنعت زیرساختی است که با برطرف کردن مشکلات آن سبب کاهش قیمت تمام شده می‌شود.

توسعه حمل و نقل ریلی سبب کاهش هزینه های تمام شده می‌شود
کد خبر: 356289
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۹ ۱۹:۴۰:۴۷

اعتمادآنلاین| سید محمدمهدی هادوی، رئیس مرکز ساخت داخل، ماشین‌سازی و تجهیزات وزارت صنعت، معدن و تجارت، عصر امروز در نشست هم‌اندیشی فعالان صنعت ریلی استان مرکزی با معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: صنعت حمل و نقل یک صنعت زیرساختی است که توجه به این صنعت نقش موثری در کاهش قیمت تمام شده دارد.

وی افزود: با کاهش قیمت تمام شده بحث رقابت‌پذیدی بیشتر خواهد شد و صادرات رونق خواهد یافت، باید بین تولیدکنندگان خوب کشور و مصرف‌کنندگان اتصال خوبی برقرار کرد، یکی از برنامه وزارتخانه در این زمینه راه‌انداری سامانه برای معرفی توانایی‌های کشور است که سبب کاهش هزینه‌ها و افزایش سرعت می‌شود.


رئیس مرکز ساخت داخل، ماشین‌سازی و تجهیزات وزارت صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: باتوجه به ظرفیت خوبی که در کشور وجود دارد می‌توان طرح تامین حداکثری ( ای‌پی‌وی‌سی) را از ابتدا تا انتها در کشور اجرا کرد به‌ شرطی که دیگر شرکت‌های جزء نیز در نظر گرفته شود.


هادوی بیان کرد: شرکت‌های کوچک و بزرگ به یکدیگر متصل بوده و به هم نیاز دارند، برهمین اساس باید با استفاده از قانون حداکثری به همه آنها کمک کنیم،در کشور می‌توان تولید کرد و در حوزه صنعت استقلال لازم را کسب کرد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها