کد خبر: 356829
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۱ ۱۴:۴۱:۱۱
| |

ایرانسل پس از رؤیا و تجربه، در مسیر اپراتور دیجیتال است

ایرانسل با گذر از مراحل رؤیا و تجربه زندگی دیجیتال، اینک در حال حرکت از «بزرگترین اپراتور دیتای ایران» به سوی «اپراتور دیجیتال ایران» است.

ایرانسل پس از رؤیا و تجربه، در مسیر اپراتور دیجیتال است
کد خبر: 356829
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۱ ۱۴:۴۱:۱۱

اعتمادآنلاین| پیرو مطلب منتشر شده در تاریخ 04/08/98، با کد خبر 354966 در پایگاه خبری اعتماد آنلاین، با عنوان «موج سواری ایرانسل روی طرح ها و برنامه های استراتژیک همراه اول»، ضمن سپاس از آن رسانه وزین، با احترام به استحضار می‌رساند؛ برخلاف ادعای طرح شده مبنی «موج سواری ایرانسل روی طرح‌ها و برنامه‌های استراتژیک همراه اول» و اشاره به ارائه بسته ویژه به مناسبت سالروز راه اندازی شبکه ایرانسل، همینطور فعالیت در حوزه دیجیتال، موارد زیر قابل ذکر است:


1-ایرانسل به عنوان مبدع ارائه «بسته‌های ویژه» گوناگون، از آغاز فعالیت خود همواره بسته‌های متنوعی برای استفاده مشترکان خود ارائه کرده است. حال اگر قرار باشد بر اساس منطق نویسنده تحلیل کنیم، آنگاه تمامی بسته‌های ویژه ارائه شده توسط هر اپراتوری، «موج سواری» بر ایده ایرانسل تلقی می‌شود؛ البته ایرانسل در هیچ یک از ادوار خود، به دنبال چنین تعبیرهایی نبوده است.

در این خصوص لازم است به طرح‌های «طلایی»، «قرمز» و «آبی» که برای نخستین بار توسط ایرانسل به مشترکان ارائه شد، اشاره کرد. یا طرح‌های مناسبتی و دوره‌ای که ابتدا توسط ایرانسل برای مشترکان ارائه می‌شد و پس از آن بود که دیگر اپراتورها به صرافت ارائه چنین خدماتی افتادند. در همان ایام، وقتی زیرساخت‌های نرم‌افزاری ایرانسل به‌طور آنی امکان تعریف و ارائه بسته‌های متنوع را فراهم می‌کرد، برخی اپراتورها برای ارائه هر بسته، نیاز به صرف زمان‌های بسیار طولانی داشتند.

2-ایرانسل به عنوان «بزرگترین اپراتور دیتای ایران» از ابتدا با ارائه اینترنت همراه نسل 2.75 و اینترنت وایمکس در کشور، بسترساز ارائه خدمات دیجیتال بوده و برای نخستین بار شبکه‌های اینترنت پهن‌باند همراه نسل چهار (4G/LTE) و LTE-A و نیز گسترده‌ترین شبکه اینترنت پرسرعت ثابت یا TD-LTE را ارائه کرده است. پس از آن، در سال 1396 ایرانسل برای نخستین بار در ایران شبکه کامل نسل پنج یا 5G را در حضور وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات، آزمایش کرد. با این عملکرد، ایرانسل همواره به عنوان نخستین عرضه کننده تکنولوژی‌های جهانی در ایران، با فاصله کوتاهی از روندهای جهانی، شناخته شده است و این نشان از پیشتازی همیشگی ایرانسل در مسیر تحقق زندگی دیجیتال دارد.


ایرانسل پس از آنکه با ارائه زیرساخت‌های لازم برای توسعه شبکه دیجیتال، از مرحله رؤیا پردازی برای زندگی دیجیتال مشترکانش عبور کرد؛ از نیمه دوم سال 1393، با شعار «تجربه زندگی دیجیتال»، خدمات دیجیتال را به طور رسمی وارد زندگی مشترکان تلفن همراه کرد و تمامی مردم ایران توانستند با «یک تغییر بزرگ»، زندگی دیجیتال را به طور واقعی تجربه کنند. در همین راستا می‌توان به ارائه نخستین اپلیکیشن مدیریت حساب مشترکان موبایل با نام «ایرانسل من» و نیز سرمایه گذاری‌ در استارتاپ‌هایی مانند «گروه اسنپ»، «چارخونه»، پیام رسان «گپ»، «دانا»، «لنز»، «ابرینو»، «بازیک»، «زوم»، «ریتم» و ... اشاره کرد.


علاوه بر این، ایرانسل راهکارهای سازمانی بسیار متنوعی نیز تا کنون ارائه داده است که از آن جمله می‌توان به «هوشمندسازی شهرها»ی مختلف ایران، همکاری با مجموعه وزارت نیرو و شرکت‌های ارائه دهنده کنتورهای آب، برق و گاز جهت هوشمند سازی، ارائه و پیاده سازی ناوگان‌های مختلف حمل و نقل هوشمند و خدمات نوین پرداخت اشاره کرد که برای نخستین بار مردم ایران از آن بهره‌مند شده‌اند.


ایرانسل، به عنوان «بزرگترین اپراتور دیتای ایران» و «اپراتور پیشرو در کسب رضایت مشتری» که با شعار «تجربه زندگی دیجیتال»، همواره در ارائه خدمات گوناگون و متنوع به مشترکان پیشگام بوده است؛ توانسته آنچه رؤیای تحقق نیافته دیگران است را جامه‌ عمل پوشانده و به تجربه درآورد.


ایرانسل با گذر از مراحل رؤیا و تجربه زندگی دیجیتال، اینک در حال حرکت از «بزرگترین اپراتور دیتای ایران» به سوی «اپراتور دیجیتال ایران» است.

منبع: روابط عمومی شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها