کد خبر: 356861
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۱ ۱۶:۳۰:۰۰
| |

گزارش ویدئویی «اعتمادآنلاین» از حضور نسل جدید بازیکنان در مستطیل سبز؛

ستاره‌های جوان دنیای فوتبال

کیلیان ام‌باپه یکی از ستارگان جوان فوتبال است. ام‌باپه متولد سال 1998 است و در حال حاضر 20 سال دارد. سرعت خیره‌کننده این بازیکن و توانایی بالا در گلزنی او را به یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر جهان تبدیل کرده است.

حجم ویدیو: 13.76M | مدت زمان ویدیو: 00:03:08 دانلود ویدیو
کد خبر: 356861
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۱ ۱۶:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ منیژه موذن- سال‌های 2018 و 2019 ستارگان جوانی را به دنیای فوتبال معرفی کرد که همگان را با استعداد و توانایی‌های خود شگفت‌زده کردند.

بازیکنانی که در درون زمین بعضاً نتیجه را تغییر می‌دهند و در بیرون زمین توانایی این را دارند که مسبب جابه‌جایی میلیون‌ها دلار در ترنسفرمارکت باشند.

کیلیان ام‌باپه یکی از این ستارگان است. ام‌باپه متولد سال 1998 است و در حال حاضر 20 سال دارد. سرعت خیره‌کننده این بازیکن و توانایی بالا در گلزنی او را به یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر جهان تبدیل کرده است. درخشش ام‌باپه در جام‌جهانی فرانسه و گلزنی‌اش در فینال این رقابت‌ها در مقابل کرواسی او را تبدیل به دومین ستاره جوان فوتبال پس از پله کرد که در فینال جام‌جهانی موفق به گلزنی شده است. ام‌باپه در حال حاضر در پاری‌سن‌ژرمن بازی می‌کند و قیمت قرارداد او 180 میلیون دلار است.

آنسو فاتی ستاره جوان دیگری است که این روزها در بارسلونا می‌درخشد. فاتی در سال 2002 در گینه بیسائو به دنیا آمده است. او در حال حاضر 17 سال سن دارد. آنسو فاتی در سال 2013 به آکادمی فوتبال بارسلونا ملحق شد و با گرفتن تابعیت اسپانیایی شرایط پیوستن به تیم ملی اسپانیا را دارد. فاتی در 25 آگوست 2019 اولین بازی‌اش در بارسلونا را انجام داد و با گلزنی در مقابل اوساسونا در دومین بازی خود موفق شد جوان‌ترین گلزن تاریخ بارسلونا شود. بارسلونا امید زیادی به آینده این ستاره جوان دارد.

مارکوس رشفورد انگلیسی متولد سال 1997 است. او در حال حاضر 21 سال سن دارد. رشفورد در هفت سالگی وارد آکادمی فوتبال منچستریونایتد شد و در سال 2016 از تیم جوانان این باشگاه به تیم اصلی راه پیدا کرد و همان سال به تیم ملی انگلیس هم دعوت شد. او با گلزنی در اولین بازی خود برای تیم ملی انگلیس موفق شد تبدیل به جوان‌ترین گلزن تاریخ این تیم شود. دستمزد هفتگی رشفورد 300 هزار پوند اعلام شده است.

جیدن سانچو بازیکن 19 ساله دورتموند متولد سال 2000 است. او پیش از پیوستن به دورتموند در تیم جوانان منچسترسیتی بازی می‌کرد. درخشش سانچو در دورتموند موجب دعوت او به تیم ملی انگلیس شد. در حال حاضر تیم‌های زیادی خواهان جذب جیدن سانچو هستند. سانچو پدیده این روزهای بوندس‌لیگاست.

ژائو فلیکس در تابستان 2019 با قراردادی به قیمت 127 میلیون یورو به اتلتیکو مادرید پیوست. فلیکس متولد سال 1999 در پرتغال است. از او به عنوان جانشین کریستیانو رونالدو یاد می‌کنند. ژائو فلیکس در بنفیکا رشد کرد و تبدیل به یکی از استعدادهای جوان دنیای فوتبال شد. او در فصل 2018-2019 برای بنفیکا 20 گل به ثمر رساند و 11 پاس گل داد. فلیکس گران‌ترین بازیکن تاریخ باشگاه اتلتیکو مادرید به شمار می‌رود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها