کد خبر: 356868
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۱ ۱۶:۲۲:۳۷
| |

احمد بیگدلی، نماینده مردم خدابنده در مجلس:

اقتصاد به مردم واگذار شود/ خدابنده مشکل بهداشت و درمان دارد

احمد بیگدلی، نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه بحث اقتصاد مقاومتی یکی از ضروریات است، گفت: اقتصاد به مردم واگذار شود.

اقتصاد به مردم واگذار شود/ خدابنده مشکل بهداشت و درمان دارد
کد خبر: 356868
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۱ ۱۶:۲۲:۳۷

اعتمادآنلاین| احمد بیگدلی، نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی، ظهر شنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی در محل استانداری زنجان، گفت: چند سال متوالی است که مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی تاکید دارند و باید اقتصاد مقاوم شود.

وی اظهار کرد: بحث اقتصاد مقاومتی یکی از ضروریات است و اگر اقتصاد به مردم واگذار شود، اقتصاد به خوبی پیش می رود.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی گفت: باید با مردم شفاف باشیم و مسئولان به مردم بگویند چه کرده‌اند.

بیگدلی با بیان اینکه شهرستان خدابنده بیشترین تولید گندم استان زنجان را دارد، ابراز کرد: در بحث اقتصادی وضعیت این شهرستان خوب نیست و گوجه کار و هندوانه کار زمین خود را رها کرده اند و وضعیت خوبی ندارند.

وی افزود: تمام خواسته‌های واحدهای تولیدی در شهرستان خدابنده وام و تسهیلات است، با وام 18 درصد چطور می توان اقتصاد را مقاوم کرد، برخی از بانک‌ها قانون کشور را قبول ندارند و خودشان قوانین جدیدی وضع کرده‌اند و در این شهرستان تنها 23 واحد صنعتی کوچک وجود دارد.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید از خام فروشی جلوگیری شود، تاکید کرد: خدابنده خام‌فروش‌ترین شهرستان است و مردم این شهرستان در حوزه کشاورزی مشکل دارند.

بیگدلی با بیان اینکه هیچ زیرساختی نداریم ، افزود: مردم به خاطر نبود زیر ساخت ها مشکل دارند و با این وضعیت اقتصاد مقاوم نمی‌شود.

وی با بیان اینکه 60 درصد محصول سیب زمینی وگوجه فرنگی استان زنجان درشهرستان خدابنده کشت می شود، گفت: متاسفانه الگوی کشت در این شهرستان مشکل جدی است.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی وضعیت راه ها و جاده های شهرستان خدابنده برای تردد را بسیار نامناسب اعلام کرد و افزود: این شهرستان از نظر بهداشت و درمان هم وضعیت خوبی ندارد.

در ادامه این جلسه، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حوزه کشاورزی یکی از اساسی ترین ایرادات ما الگوی کشت است، تصریح کرد: باید پیگیر تخصیص آب کشاورزی به باغات زیتون باشیم.

علی وقف چی بر رفع مشکلات محیط زیستی سد مشمپا هم تاکید کرد و افزود: حل مشکلات زیست محیطی سد مشمپا سلامتی مردم و محیط زیست را به دنبال دارد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها