کد خبر: 357194
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۲ ۱۶:۲۲:۰۹
| |

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان:

به دنبال معرفی جزایر خلیج‌فارس با برگزاری مسابقات ملی و بین‌المللی هستیم

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: به دنبال این هستیم که با استفاده از برگزاری مسابقات ملی و بین‌المللی نام جزایر خلیج‌فارس را موردتوجه قرار دهیم و ظرفیت‌های طبیعی و تاریخی  آن را معرفی و عاملی برای توسعه زیرساخت‌های این جزایر ایجاد کنیم.

به دنبال معرفی جزایر خلیج‌فارس با برگزاری مسابقات ملی و بین‌المللی هستیم
کد خبر: 357194
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۲ ۱۶:۲۲:۰۹

اعتمادآنلاین| محمدرضا داورزنی در جلسه هماهنگی مسابقات ملی جام خلیج‌فارس در هرمزگان اظهار کرد: از استاندار هرمزگان بابت اهتمامی که درزمینهٔ پیگیری برای ورزش هرمزگان می‌ورزد تشکر می‌کنم.

وی افزود: در خلیج‌فارس بیش از 30 جزیره در سه استان داریم که بیش از 15 مورد از این جزایر مسکونی هستند و ویژگی‌های هرمزگان و جزایر مسکونی آن اهمیت بسیاری دارد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: مهم این است که با استفاده از برگزاری مسابقات ملی و بین‌المللی نام جزایر خلیج‌فارس را موردتوجه قرار دهیم و ظرفیت‌های طبیعی و تاریخی آن را معرفی و بستری برای توسعه زیرساخت‌های این جزایر ایجاد کنیم.

داورزنی عنوان کرد: منطقه خلیج‌فارس و تنگه هرمز از مناطق موردتوجه در دنیاست و سیاست جمهوری اسلامی نیز استفاده از همه ظرفیت‌های جزایر ایران است.

وی بیان کرد: سیاست وزارت ورزش و جوانان این است تلاش کنیم با برگزاری مسابقات متنوع و مختلف به سمتی برویم که با ساخت زیرساخت‌های استاندارد مسابقات ساحلی و آبی حرفه‌ای بیشتری را در این جزایر برگزار و به این بهانه به نشان دادن امنیت و فرهنگ این منطقه کمک کنیم.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان اضافه کرد: امیدواریم بتوانیم سایر فدراسیون‌ها را نیز ترغیب کنیم تا با استفاده از ظرفیت‌های هرمزگان مسابقات بیشتری در این استان برگزار کنند تا نام استان هرمزگان را در برنامه‌ها و رویدادهای مختلف ورزشی بیشتر موردتوجه قرار دهیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها