کد خبر: 357389
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۳ ۱۰:۵۰:۰۵
| |

رئیس فدراسیون قایقرانی:

قایقرانان در کاروان المپیک 2020 خواهند بود/ کاظمی از اردوی بعد به جمع ملی پوشان اضافه می‌شود

رئیس فدراسیون قایقرانی در خصوص شانس کسب سهمیه قایقرانان کشورمان در المپیک 2020 اظهار کرد: صد درصد و بدون شک ایران با ورزشکاران خود در رژه کاروان المپیک 2020 حاضر می‌شود.

قایقرانان در کاروان المپیک 2020 خواهند بود/ کاظمی از اردوی بعد به جمع ملی پوشان اضافه می‌شود
کد خبر: 357389
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۳ ۱۰:۵۰:۰۵

اعتمادآنلاین| علیرضا سهرابیان، رئیس فدراسیون قایقرانی در خصوص دلایل غیبت هدیه کاظمی، دارنده خوش‌رنگ‌ترین مدال قایقرانی المپیک آسیایی در اردوی تیم ملی، گفت: کاظمی پس از بازگشت از مسابقات جهانی با توجه به برنامه‌ریزی که برای زندگی شخصی خود داشت، طی دو فقره نامه درخواست مرخصی از دو اردو تیم ملی را مطرح کرد.

وی ادامه داد: ورزشکاران نیاز به زندگی در فضای آرام خانوادگی و تحصیلی دارند از این رو با تقاضای وی موافقت کردیم چرا که نمی‌خواستیم خللی در زندگی شخصی‌اش ایجاد شود.

رئیس فدراسیون قایقرانی تصریح کرد: کاظمی از اردوی بعد به جمع ملی پوشان اضافه می‌شود و امیدوارم بتواند کماکان نماینده شایسته‌ای برای استان هرمزگان باشد.

سهرابیان در خصوص عدم تحقق وعده‌های مسئولین استانی به هدیه کاظمی، عنوان کرد: همیشه ناملایماتی در زندگی ورزشی ورزشکار وجود دارد، حل این مشکلات بستگی به سیستم مدیریتی دارد.

وی همچنین در خصوص شانس کسب سهمیه قایقرانان کشورمان در المپیک 2020 اظهار کرد: صد درصد و بدون شک ایران با ورزشکاران خود در رژه کاروان المپیک 2020 حاضر می‌شود، تاکنون از تعداد سهمیه ورزشکاران صحبتی نکرده‌ام چراکه متن اصلی ورزش رقابت است و ورزشکاران کشورهای دیگر نیز به اندازه ورزشکاران ما تمرین و رقابت دارند.

رئیس فدراسیون قایقرانی بیان کرد: امیدوارم ورشکاران ما بتوانند با نتایج مطلوبی در این رقابت‌ها شرکت کنند و تبدیل به المپین‌هایی شوند که باعث افتخار ایران هستند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها