کد خبر: 357460
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۳ ۱۳:۱۰:۰۶
| |

انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران:

پیام سیزده آبان ولایت پذیری و استکبار ستیزی ملت است

انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران، گفت: پیام 13 آبان ولایت پذیری و استکبار ستیزی ملت است.

پیام سیزده آبان ولایت پذیری و استکبار ستیزی ملت است
کد خبر: 357460
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۳ ۱۳:۱۰:۰۶

اعتمادآنلاین| انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران، پیش از ظهر دوشنبه با حضور در جمع راهپیمان روز 13 آبان در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت یوم الله 13 آبان و روز دانش آموز گفت: امروز ملت ایران بالنده تر و بیدار تر از هر برهه زمانی در مقابل زیاده خواهی های استکبار مقاومت می کنند.

محسنی بندپی افزود: حضور همه اقشار جامعه در این راهپیمایی به معنای استکبارستیزی ملت ایران است که با حضور معنا دار خود در راستای حفظ دستاوردهای انقلاب گام بر می دارند.

وی با بیان اینکه استکبار ستیزی و تبعیت از ولایت فقیه پیام حضور مردم در راهپیمایی 13ابان است، یادآور شد: پیام سیزده آبان ولایت پذیری و استکبار ستیزی ملت است.

استاندار تهران گفت: نسل چهارم انقلاب باید در راستای بیانیهگام دوم انقلاب قله های علم و فناوری در دنیا را فتح کرده و در راستای رفاه ملت رشید ایران حرکت کنند.

محسنی بندپی در ادامه گفت: شرایط حساس کنونی و تهدیدها و هجمه‌های همه جانبه دشمنان علیه کشور عزیزمان ایران وظیفه ما را سنگین‌تر کرده، لذا برگزاری راهپیمایی 13 آبان به عنوان تکلیفی دینی و انقلابی و ضرورتی تاریخی محسوب می شود و بدین وسیله به همه جهان نشان می دهیم که ملت ایران پای همه آرمان انقلاب و امام و شهدا و رهبری ایستاده اند و از آن دفاع می کنند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها