کد خبر: 357703
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۴ ۱۲:۲۲:۳۴
| |

دکلان رایس هدف اصلی منچستریونایتد در نقل و انتقالات زمستانی

باشگاه منچستریونایتد قصد دارد از اولگنار سولسشایر، سرمربی نروژی خود با خرید یک هافبک انگلیسی حمایت کند.

دکلان رایس هدف اصلی منچستریونایتد در نقل و انتقالات زمستانی
کد خبر: 357703
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۴ ۱۲:۲۲:۳۴

اعتمادآنلاین| ‌ طبق ادعای سایت «گل»، مدیران باشگاه منچستریونایتد قصد دارند از اولگنار سولسشایر که در روزهای اخیر به خاطر کسب نتایج ضعیف با این تیم تحت‌فشار است، حمایت کنند و به این منظور قصد دارند در ماه ژانویه با 80 میلیون پوند اقدام به جذب دکلان رایس از وستهام کنند. طبق این گزارش، این هافبک 20 ساله هدف اول منچستریونایتد در فصل نقل‌وانتقالات زمستانی پیش‌رو است.

منچستریونایتد پس از اینکه آندر هررا و مروان فلینی را از دست داد، در به خدمت گرفتن جایگزینی برای آنها به منظور تقویت خط میانی‌اش ناموفق بود و تنها دنیل جیمز را به پست بال جذب و هری مگوایر و آرون وان‌بیساکا را به خط دفاعش اضافه کرد. در سوی دیگر پل پوگبا، گرانقیمت‌ترین خرید باشگاه منچستریونایتد که در حال حاضر مصدوم است و انتظار می‌رود تا یک ماه دیگر دور از میادین باشد، مورد توجه رئال مادرید قرار دارد و جدایی وی در پایان فصل از جمع شیاطین سرخ محتمل است.

نمانیا ماتیچ هم قراردادش در پایان فصل جاری با منچستریونایتد به پایان می‌رسد و احتمالاً از این تیم جدا می‌شود، به همین خاطر مدیران این باشگاه انگلیسی اولویت خود را جذب یک هافبک می‌دانند و دکلان رایس هدف اصلی آنها برای نقل‌وانتقالات زمستانی است. مدیران منچستر که قصد حمایت از سولسشایر را دارند، پیش از این در پی جذب هافبک انگلیسی وستهام در تابستان آینده بودند اما حالا قصد دارند برنامه خود برای جذب این بازیکن را به ماه ژانویه موکول کنند.

دکلان رایس 20 ساله که تا سال 2024 با وستهام قرارداد دارد، 5 بازی ملی هم در کارنامه‌اش با پیراهن سه‌شیر دیده می‌شود. او فصل گذشته در 38 بازی برای چکش‌ها به میدان رفت و 2 گل هم به ثمر رساند. رایس این فصل هم در 8 بازی لیگ برتری برای تیم تحت‌هدایت مانوئل پیگیرینی به میدان رفته و عملکردش نظرها را به خود جلب کرده است.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها