کد خبر: 357731
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۴ ۱۴:۳۲:۱۷
| |

خدابخشی:

مهدی با یک دختر مسلمان ازدواج کرد

پدر مهدی خدابخشی در واکنش به تابعیت پسرش گفت: پسرم با یکی از اعضا تیم ملی تکواندو صربستان ازدواج کرده و اتفاقا همسر او مسلمان است.

مهدی با یک دختر مسلمان ازدواج کرد
کد خبر: 357731
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۴ ۱۴:۳۲:۱۷

اعتمادآنلاین| ‌ مهدی خدابخشی نماینده کشورمان در وزن سوم المپیک ریو و دارنده مدال طلای مسابقات جهانی 2015 روسیه، مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا 2014 ازبکستان، مدال طلای بازی‌های آسیایی 2014 کره‌جنوبی، مدال طلای ارتش‌های جهان و بازی‌های کشورهای اسلامی که با یکی از اعضا تیم ملی تکواندو بانوان صربستان ازدواج کرده، این روزها در کشور صربستان حضور دارد و گویا با تغییر تابعیت از این پس برای تیم ملی تکواندو این کشور در میادین بین المللی مبارزه خواهد کرد.

عنایت الله بخشی در مورد مهاجرت پسرش و گرفتن تابعیت کشور صربستان،‌ اظهار داشت: مهدی تقریبا حدود هشت ماه است که راهی کشور صربستان شده و اخیر با یکی از اعضا تیم ملی تکواندو صربستان ازدواج کرده است.

مربی تکواندو کشورمان در ادامه صحبت‌های خود اظهار داشت: مهدی تقریبا از هفت سال پیش در یکی از مسابقات بین المللی با همسر خود آشنا شده بود، از آن به بعد این رابطه ادامه داشت تا اینکه سرانجام او هشت ماه پیش تصمیم گرفت که راهی صربستان شود و در حال حاضر نیز زندگی جدیدی را در این کشور شروع کرده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مهدی تابعیت کشور صربستان را گرفته است یا خیر، گفت: من اطلاعات دقیقی از روند زندگی مهدی ندارم. فقط می‌دانم که همسر او مهندس آی تی است، اما متاسفانه مادر همسرش بیماری سختی دارد و تحت درمان است، به همین دلیل مهدی تصیم گرفت به صربستان برود تا نزدیک همسرش باشد و او تنها نباشد. مهدی با یک دختر مسلمان ازدواج کرده است.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها