کد خبر: 357777
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۴ ۱۶:۵۹:۲۰
| |

داماد بن علی قصد افشاگری‌های تازه دارد

روزنامه تونس نوشت، داماد رئیس جمهوری متوفی این کشور قصد دارد نامه‌ای به رئیس جمهوری جدید تونس نوشته و اسرار جنجال‌برانگیزی را فاش کند.

داماد بن علی قصد افشاگری‌های تازه دارد
کد خبر: 357777
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۴ ۱۶:۵۹:۲۰

اعتمادآنلاین| روزنامه تونس به نقل از منابعی در نهاد گمرک تونس نوشت، عماد الطرابلسی، داماد زین‌العابدین بن علی، رئیس جمهوری متوفی تونس می‌خواهد قیس سعید، رئیس جمهوری جدید تونس را در جریان مصاحبه تلویزیونی خود در سال 2011 با تلویزیون ملی این کشور قرار دهد. مصاحبه‌ای که در آن قاچاق ارز، سلاح، طلا و الماس را که در پایان دوره بن علی با همکاری کادر گمرکی و حمایت آن انجام داده بود، افشا کرده بود.

روزنامه مذکور اعلام کرد که داماد بن علی اسرار جدیدی را در ارتباط با اسامی کادر گمرکی تونس و فرماندهان امنیتی که در مرزهای این کشور و بنادر دریایی کار می‌کنند، فاش کند.

به نوشته این روزنامه الطرابلسی این فرماندهان را به همکاری با قاچاقچیان و بازرگانان برای قاچاق مواد مخدر، تسلیحات نظامی و واردات کالاهای قاچاق به تونس متهم می‌کند و این مسأله موجب آشوب سیاسی خواهد شد.

وی پیش از این و اوایل دوران حکومت بن علی پیرامون قراردادهای فساد شهادت‌های شوک‌انگیزی داد که جنجال زیادی به پا کرد. الطرابلسی در شهادت‌هایش از ثروت هنگفتی سخن گفت که از طریق تجارت، قاچاق کالا و شراب ضمن تبانی با فرماندهان برجسته در گمرک‌های تونس به دست آمده بود.

شهادت الطرابلسی در آن زمان از شبکه یک تونس پخش شد و او اعلام کرد، سیستم فساد در تونس پس از انقلاب هم ادامه دارد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها