کد خبر: 357881
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۵ ۰۹:۲۵:۰۰
| |

لوسیان فاوره، سرمربی دورتموند:

در سخت‌ترین گروه هستیم/ هنوز چیزی مشخص نیست

سرمربی بوروسیا دوتموند بعد از ریمونتادا برابر اینتر به ستایش از اشرف الحکیمی پرداخت. او نمایش تیمش را در نیمه دوم این بازی دیوانه کننده توصیف کرد.

در سخت‌ترین گروه هستیم/ هنوز چیزی مشخص نیست
کد خبر: 357881
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۵ ۰۹:۲۵:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ به نقل از کیکر، بوروسیا دورتموند شب باشکوهی را برای هوادارانش در ادونا پارک رقم زد. دورتموند در دیدار برگشت برابر اینتر با دو گل عقب افتاد اما با نتیجه سه بر دو به پیروزی رسید تا با 7 امتیاز در رده دوم جدول رده بندی جای گیرد و شانس بالایی برای صعود به دور بعد داشته باشد.

لوسیان فاوره سرمربی دورتموند بعد از بازی گفت: اشرف الحکیمی بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت و سهم بسزایی در کسب این پیروزی داشت. او توانست دو گل به ثمر رساند. حکیمی یک مدافع است که میل زیادی به حضور در کارهای هجومی دارد و همواره رو به جلو حرکت می کند. او امشب بسیار خوب بود. همه بازیکنان خوب بودند و با شایستگی به پیروزی دست پیدا کردیم.

او ادامه داد: اینتر در کارهای هجومی بسیار خطرناک بود. شروع بدی داشتیم. با دو گل عقب افتادیم اما ناامید نشدیم و در نهایت پیروزی ارزشمندی را کسب کردیم. در نیمه نخست هم بد نبودیم اما در نیمه دوم بسیار خوب ظاهر شدیم. سه فرصت خوب گلزنی در همان نیمه نخست خلق کردیم اما در نیمه دوم بازی دیوانه کننده بود و بسیار خوب ظاهر شدیم.

سرمربی دورتموند در پایان درباره شانس تیمش برای صعود به دور بعد گفت: در سخت ترین گروه هستیم. هنوز چیزی مشخص نیست و احتمال هر اتفاقی وجود دارد.

در این گروه بارسلونا با 8 امتیاز صدرنشین است و دورتموند هم با 7 امتیاز در رده دوم جای دارد و اینتر هم با 4 امتیاز سوم است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها