کد خبر: 358122
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۶ ۰۸:۵۶:۲۴
| |

سیدامیر مصباح، معاون هنری و سینمایی گیلان:

ذائقه جامعه در حوزه مد و پوشاک تغییر کرده است

سیدامیر مصباح، معاون هنری و سینمایی گیلان با اشاره به تغییر ذائقه جامعه به ویژه نسل جوان در حوزه مد و پوشاک، تأکید کرد: طراحان باید در طراحی پوشاک سلیقه مصرف کننده را نیز در نظر بگیرند.

ذائقه جامعه در حوزه مد و پوشاک تغییر کرده است
کد خبر: 358122
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۶ ۰۸:۵۶:۲۴

اعتمادآنلاین| سیدامیر مصباح، معاون هنری و سینمایی گیلان با اشاره به اینکه شاهد برگزاری نخستین اجلاس ملی کارآفرینی مد، پوشاک و نساجی در کشور به میزبانی استان گیلان هستیم، گفت: از صبح امروز انجمن مد و پوشاک 11 استان و دو انجمن کشوری «تولید و صادرات» و «جامعه متخصصین» در قالب این اجلاسیه برای تبادل نظر در کنار هم جمع شده‌اند.

وی در ادامه به برخی از اهداف برگزاری این اجلاس اشاره کرد و افزود: ایجاد فضای مناسب برای انتقال و تبادل دانش در حوزه مد و لباس، توسعه فضای تعامل و همکاری بین فعالان این حوزه، ایجاد فضایی برای بهره‌مندی مخاطبان از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود در صنعت پوشاک و نساجی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این اجلاس است.

مصباح با بیان اینکه این اجلاس طی یک روز و دو بخش آموزشی و کارگاهی و نشست انجمن‌ها برگزار می شود، گفت: سمینار آموزشی «مدیریت مد، پوشاک و نساجی»، «بازاریابی و فروش موفق در ایجاد برند»، «رویکرد و الزامات ایزو 9001» و «استراتژی کسب و کار در دانشگاه خیابانی» برخی از محورهای کارگاه‌های آموزشی این اجلاس پیش بینی شده که با حضور نخبگان و فعالان حوزه مد و پوشاک و نساجی کشور برگزار می شود.

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب در حاشیه این اجلاس و در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء رشت، تصریح کرد: فعالیت این نمایشگاه از امروز پنجشنبه آغاز و تا 23 آبان ماه و در دو بخش نمایشگاه و فروش پوشاک ادامه دارد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها