کد خبر: 358947
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۹ ۰۹:۳۳:۴۰
| |

سرمربی بارسلونا:

مسی تعهد زیادی در بازی دارد

سرمربی بارسلونا اعلام کرد با ستاره آرژانتینی هر چیزی ممکن است.

مسی تعهد زیادی در بازی دارد
کد خبر: 358947
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۹ ۰۹:۳۳:۴۰

اعتمادآنلاین| بارسلونا شنبه شب با نتیجه 4 بر یک سلتاویگو را شکست داد. ارنستو والورده پس از بازی گفت: به چنین پیروزی نیاز داشتیم، پس از این که شکست خوردیم. آن شکست خیلی تلخ بود اما این بار پیروز شدیم. تاکنون چنین ریتم بالایی نداشتیم اما در نیمه دوم بهتر هم شدیم. سلتاویگو از زمین حریف پرس می‌کرد. خیلی نزدیک به مهاجم‌های ما بودند.

سرمربی بارسلونا در ادامه به سرخی روبرتو اشاره کرد و گفت: با روبرتو بازی را شروع کردیم. او یکی از گزینه‌های ما است و می‌تواند به عنوان هافبک تهاجمی هم بازی کند. او را دوست داریم و در شرایط خوبی قرار دارد. با این حال بر اساس شرایط بازی نیاز به تغییر وجود داشت. در نهایت آسیب دید و مجبور به تعویض شدیم.

لیونل مسی در این بازی هت تریک کرد. گل نخستش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و دو گل دیگر را از طریق ضربه آزاد وارد دروازه تیم حریف کرد.

سرمربی اسپانیایی درباره این که دوست دارند مهاجم آرژانتینی بیش‌تر ضربه آزاد بزند تا پنالتی اظهار کرد: شاید باورکردنی نباشد اما واقعیت دارد. با مسی هرچیزی ممکن است. می‌دانیم که تیم‌های حریف مراقب هستند تا پشت محوطه جریمه خطا نکنند که این موضوع برای ما خوب است. مسی فراتر از گل‌ها تعهد زیادی در بازی دارد و می‌داند چگونه موقعیت‌سازی کند. او خیلی خوب بازی را پیش‌بینی می‌کند.

والورده درباره صبور بودن در رابطه با آنتوان گریزمان گفت: ما همیشه صبور هستیم. نسبت به همه و نه تنها گریزمان. شرایط را بررسی می‌کنیم. در یک فصل بازی‌های زیادی وجود دارد. باید در رابطه با فرصت دادن به بازیکنان برنامه‌ریزی داشت.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها