کد خبر: 359013
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۴ ۱۳:۰۰:۰۰
| |

محمدتقی رهبر، عضو جامعه روحانیت مبارز، در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

نواصولگرایی یعنی شکاف ایجاد کردن/ تفرقه و جدایی مفید نیست/ با همان اصولگرایان سنتی ارتباط داشته باشیم برای کشور مفیدتر است/ فایده‌ای ندارد که عده‌ای بیایند نوفلان یا نوبهمان پدید آورند

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: اعتقاد دارم تفرقه و جدایی مفید نیست؛ نواصولگرایی یعنی شکاف ایجاد کردن و شکاف ایجاد کردن‌ها پسندیده نیست.

نواصولگرایی یعنی شکاف ایجاد کردن/ تفرقه و جدایی مفید نیست/ با همان اصولگرایان سنتی ارتباط داشته باشیم برای کشور مفیدتر است/ فایده‌ای ندارد که عده‌ای بیایند نوفلان یا نوبهمان پدید آورند
کد خبر: 359013
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۴ ۱۳:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدتقی رهبر، عضو جامعه روحانیت مبارز، در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین، با اشاره به فعالیت‌های نواصولگرایان گفت: معتقدم اصولگرایی را شاخه‌شاخه نکنیم و باز یک انشعاب و شاخه جدید درست نکنیم. اگر کسی حرفی برای بهبود اوضاع دارد، به جریان اصولگرا نزدیک شود و حرف خود را بزند. این شاخه‌شاخه شدن واقعاً به نفع کشور نیست، چون تفرقه و موضع‌گیری‌های بعدی را در پی خواهد داشت.

این فعال سیاسی اصولگرا سپس در مورد احتمال عبور نواصولگرایان از اصولگرایان سنتی در جریان انتخابات پیش‌ رو و عرصه سیاسی کشور توضیح داد: به جای اینکه نواصولگرایی ترتیب دهند که خود موجب تفرقه و انشعاب می‌شود، به این نگاه کنند که بالاخره اصولگرایان سال‌هاست در این کشور قبل و بعد از انقلاب چهره‌های شناخته‌شده بودند و کار می‌کردند.

او تاکید کرد: نمی‌گوییم بد است که طرح جدید می‌آورند یا اینکه انسان‌های بدی هستند، اعتقاد دارم تفرقه و جدایی مفید نیست؛ نواصولگرایی یعنی شکاف ایجاد کردن و شکاف ایجاد کردن‌ها پسندیده نیست.

محمدتقی رهبر ادامه داد: اگر با همان اصولگرایان سنتی اصل ارتباط داشته باشیم و با هم بنشینیم و صحبت کنیم، قطعاً به نتایج مثبت و مفیدی برای کشور و مملکت خواهیم رسید.

این عضو جامعه روحانیت مبارز، با ذکر اینکه اصولاً طرفدار وحدت، همدلی و همکاری است،‌ عنوان کرد: آن‌قدر در کشور مشکل وجود دارد! بیایید مشکلات جامعه و مردم را حل کنیم. اینکه گروه دیگری شکل بگیرد و بگویند نوفلان و نوبهمان و گروه‌های جدید، نمی‌گویم حرف بدی است، اما فایده‌ای جز انشعاب و شاخه‌شاخه شدن را در پی ندارد.

او همچنین گفت: باید به هم نزدیک شویم. حرف‌هایمان را با هم بزنیم و اگر پیشنهادی داریم، برای بهتر شدن کار مطرح کنیم. الان جامعه اصولگرایان بیشتر از 30 طیف در کشور دارد، باید با هم همدل شوند و ایجاد تفرقه نکنند؛ تفرقه یعنی نیروها را هدر دادن و شکاف ایجاد کردن که من موافق این نیستم.

رهبر با بیان اینکه حتی معتقد است اصلاح‌طلبان و اصولگرایان هم می‌توانند گفت‌وگو کنند و ببینند نقطه‌های اختلاف کجاست، افزود: ما همه در یک کشور زندگی می‌کنیم و ولایت را قبول داریم. به هر حال در پاره‌ای از مسائل اختلاف‌نظرهای فردی داریم، اما می‌توانیم روی مسائل کلان کشور کار کنیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها