کد خبر: 359206
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۹ ۱۷:۴۳:۰۵
| |

وزیر اطلاعات:

از گردنه تحریم‌های آمریکا عبور کرده‌ایم

وزیر اطلاعات گفت: اگر همدلی نباشد تفرقه ایجاد می‌شود و باعث از هم گسستگی و شکست خواهد شد و ما با همین همدلی از گردنه تحریم‌های آمریکا عبور کرده‌ایم و امروز تحریم‌ها تأثیر خود را ازدست‌داده است.

از گردنه تحریم‌های آمریکا عبور کرده‌ایم
کد خبر: 359206
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۹ ۱۷:۴۳:۰۵

اعتمادآنلاین| ‌ حجت‌الاسلام علوی به‌عنوان نماینده ویژه رئیس‌جمهور در سفر به یزد عصر امروز در میان استقبال مسؤولین وارد بافق شد و پس از ورود جهت ادای احترام و غبارروبی قبور مطهر شهدا به گلزار شهدای این شهر رفت.

وزیر اطلاعات پس‌ازآن در جمع مردم بافق در جشن وحدت حاضر شد و در صحبت‌های خود ضمن دعوت مردم به همدلی گفت: اگر همدلی نباشد تفرقه ایجاد می‌شود و باعث از هم گسستگی و شکست خواهد شد و ما با همین همدلی از گردنه تحریم‌های آمریکا عبور کرده‌ایم و امروز تحریم‌ها تأثیر خود را ازدست‌داده است .

در این مراسم همچنین امام‌جمعه بافق ضمن تشکر از وزیر اطلاعات و هیئت همراه در سفر به این شهرستان، گفت: خوشبختانه امروز مسئولیت امنیت به عهده یک روحانی مبارز است که دیروز یار و همراه امام خمینی (ره) بوده و امروز در کنار رهبر فرزانه انقلاب و هیئت دولت انجام‌وظیفه می‌کند.

سلیمانی بابیان اینکه علوی در مجلس خبرگان رهبری یکی از شخصیت‌های کارشناس هست، گفت: وزیر اطلاعات از نیروهای ارزشمندی است که در دوران دفاع مقدس و در نیروهای مسلح فعالیت چشمگیری داشته و امروز نیز مسئولیت امنیت کشور را به عهده دارد.

امام‌جمعه بافق در ادامه بابیان اینکه مردم این شهرستان حضوری گسترده و فعال درصحنه‌های سیاسی داشته و دارند افزود: بافق شهرستانی کارگری است که کارگران زحمتکش و دوراندیش آن در اعماق معادن و سخت‌ترین شرایط آب و هوایی تابستان فعالیت می‌کنند تا چرخ اقتصاد کشور را بچرخانند.

وی اضافه کرد : باوجوداینکه یزد به‌عنوان استان معدنی معرفی‌شده است اما بافق کلکسیون تمام معادن است و کارگران تلاش می‌کنند تا در این موقعیت اقتصادی کشور خدمات شایانی را انجام دهند و خواهان توجه بیشتر به موضوع مرزهای جغرافیایی، کارخانه‌های جوار معدنی ، جوار ریلی و فولاد شهرستان شد .

سلیمانی در پایان صحبت‌های خود در این مراسم خطاب به شریعتمداری وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی خواهان تأمین خوراک شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران شد و تأکید کرد: موضوع تأمین خوراک دغدغه مردم و مسئولان است و امیدواریم مسئولین کشور این موضوع را مرتفع کنند.

در ادامه فرماندار بافق بابیان اینکه این شهرستان 50 سال است که همچون مادری مهربان شیره‌ی جان خود را به صنایع بزرگ فولادی کشور عرضه کرده، تصریح کرد: چغارت پیر اکنون به پایان خود رسیده است و کابوس صدای پای اتمام مواد معدنی و بیکاری 14 هزار نفر از کارکنان معادن و کارخانه‌های به گوش می‌رسد.

زاده رحمانی هدف مسئولان شهرستان را حفظ اشتغال موجود، اشتغال‌زایی و پیشبرد بافق به سمت پیشرفت و توسعه عنوان کرد و افزود: این میسر نمی‌شود مگر با پشتیبانی مسئولین کشور.

وی از علوی به‌عنوان نماینده رئیس‌جمهور و وزیر اطلاعات کشور خواهان جلوگیری از خام فروشی معادن این شهرستان ازجمله چاه گز و تأمین خوراک شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران از این معادن شد.

همچنین در سفر وزیر اطلاعات به شهرستان بافق علوی به میان مردم رفت و پای درد و دل مردم این شهرستان نشست .

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها