کد خبر: 359670
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۱ ۱۱:۳۲:۰۰
| |

کارشناس تنیس‌روی‌میز:

تغییرات در فدراسیون شائبه برانگیز است

مربی اسبق تیم ملی تنیس‌روی میز ایران با اشاره به پایان مهلت قانونی ریاست «مهرداد علیقارداشی» در فدراسیون گفت: آهنگ تند تغییرات در بین رییسان هیات‌ها و اعضای قدیمی مجمع برخی شائبه‌ها را در اذهان متبادر می‌کند.

تغییرات در فدراسیون شائبه برانگیز است
کد خبر: 359670
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۱ ۱۱:۳۲:۰۰

اعتمادآنلاین| ریاست علیقارداشی بر فدراسیون تنیس روی میز پانزدهم آبان ماه پایان پذیرفت و او عملا دیگر رییس این فدراسیون نیست و با توجه به در پیش بودن مسابقه‌های انتخابی تیم ملی برای رقابت‌های جهانی و المپیک، شایسته است وزارت ورزش هرچه سریع تر نسبت به انتخاب سرپرست و برگزاری مجمع انتخاباتی این فدراسیون اقدام کند تا امور جاری و قهرمانی این رشته معطل نماند.

«ابراهیم علیدخت» یکی از معدود المپین‌های این رشته که سال‌ها سابقه مربیگری در سطوح ملی را در کارنامه دارد روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: وزارت ورزش باید گزینه بی‌طرف برای سرپرستی فدراسیون انتخاب کند.

وی اظهار داشت: درست است که اهالی جامعه پینگ‌پنگ اهل جنجال و هوچی‌گری نیستند اما بسیار باهوش بوده و اتفاقات این رشته را به دقت رصد می‌کنند.

مربی سابق تیم ملی تنیس روی میز کشورمان با اشاره به شیب تند تغییرات رییسان هیات‌های استانی در ماه‌های پایانی ریاست قارداشی بر این فدراسیون و همچنین تغییر در برخی از اعضای قدیمی مجمع شامل نماینده بازیکنان، داوران، باشگاه‌داران و مربیان، افزود: نمی‌دانم وزارت روزش در جریان این تغییرات است یاخیر. بی شک آهنگ تند تغییرات در رییسان هیات‌های استانی و اعضای قدیمی مجمع بیش از هر موضوع دیگری، برخی شائبه‌ها را در اذهان متبادر می‌کند.

علیدخت ادامه داد: البته دیگر عنوان مهندسی کردن انتخابات برای فدراسیون تنیس‌روی میز عبارت مناسبی نیست، وضعیت این فدراسیون وخیم‌تر از این حرف‌هاست؛ تغییرات صورت گرفته در هیات‌های استانی به ویژه در ماه‌های پایانی شبهه دارد چرا که دوستان با ذره‌بین شخص مورد اعتماد خود را برگزیدند تا در مجمع انتخاباتی آینده با کمترین مشکل آرای مورد نظر را جلب و همچنان رییس باقی بمانند.

وی درباره شایعاتی مبنی بر انتخاب نایب رییس به عنوان سرپرست در این فدراسیون نیز گفت : نایب رییس با رییس کاملا هماهنگ است و او نمی‌تواند گزینه بی‌طرف باشد و برای برگزاری سالم و بدون شائبه باید دبیر فدراسیون را نیز برکنار و فرد جدیدی را جایگزین وی کنند تا رییس قبلی در انتخابات دخالتی نداشته باشد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها