کد خبر: 359739
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۱ ۱۳:۰۸:۵۱
| |

گروه شیلر میزبان 9 هزار ایرانی شد

شیلر به سرپرستی کریستوفر فون دیلن طی سه شب با اجرا منتخبی از قطعات محبوب گروه به همراه قطعاتی از آلبوم جدید گروه با نام «صبح دم» به‌ صحنه رفت.

گروه شیلر میزبان 9 هزار ایرانی شد
کد خبر: 359739
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۱ ۱۳:۰۸:۵۱

اعتمادآنلاین| کنسرت گروه موسیقی الکترونیک شیلر روزهای 16، 17 و 20 آبان در حالی در تالار وزارت کشور برگزار شد که این گروه آلمانی در سه شب میزبان حدود 9 هزار مخاطب ایرانی بود.

گروه شیلر به سرپرستی کریستوفر فون دیلن طی سه شب با اجرا منتخبی از قطعات محبوب گروه به همراه قطعاتی از آلبوم جدید گروه با نام «صبح دم» به‌ صحنه رفت.

این گروه که نخستین بار پاییز سال 96 برای اجرای کنسرت به ایران آمد و فروردین امسال آلبوم «صبح دم» را در همکاری با هنرمندان ایرانی منتشر کرد، یکی از پرطرفدارترین گروه‌های موسیقی خارجی در بین مخاطبان ایرانی ا‌ست که با مخاطبانش در ایران برای سومین مرتبه دیدار کرد.

فون دیلن در آغاز اجرا ضمن خوشامدگویی از حضور دوباره در ایران ابراز شادی و به فارسی، انگلیسی و آلمانی از حاضران تشکر کرد.

مخاطبان در این سه اجرا شاهد تصاویر و نورپردازی فوق‌العاده گروه بودند که فضای موسیقایی را قوی می‌کرد. اجرای جدید شیلر به نسبت اجراهای پیشین گروه تفاوت‌هایی داشت که مورد استقبال تماشاگران قرار گرفت.

در این سه کنسرت قطعات بی‌کلام مانند Berlin»،«Shangri La» ،«Ultramarine» ،«Mitternach» «Ruhe» ،«Harmonia» ،«I Feel You» ،‌«Berlin Moskau»،«Tehran و چند قطعه دیگر اجرا شد.

اعضای گروه موسیقی شیلر به سرپرستی و آهنگسازی کریستوفر فون دیلن را ماسیمو بوونانو نوازنده درامز، الیور کلر نوازنده گیتار و سدریک مونیر نوازنده کیبورد تشکیل می‌دادند.

کنسرت گروه موسیقی شیلر به همت «ریتم نو» برگزار شد.

منبع: هنرآنلاین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها