کد خبر: 360133
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۲ ۱۴:۳۶:۲۶
| |

تظاهرات‌کنندگان لبنانی در مسیر کاخ ریاست‌جمهوری تجمع کردند

تظاهرات‌کنندگان لبنانی همانطور که وعده کرده بودند، تحرکاتی را به سمت مسیر کاخ ریاست‌جمهوری آغاز کردند.

تظاهرات‌کنندگان لبنانی در مسیر کاخ ریاست‌جمهوری تجمع کردند
کد خبر: 360133
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۲ ۱۴:۳۶:۲۶

اعتمادآنلاین| تعدادی از تظاهرات‌کنندگان تحرکات خود در مسیر کاخ ریاست‌جمهوری در بعبدا را شروع کردند.

تظاهرات‌کنندگان بر لزوم آغاز رایزنی‌های پارلمانی در اسرع وقت و تشکیل دولت تکنوکرات از سوی فردی بی‌طرف تاکید دارند.

تظاهرات‌کنندگان در این راستا پل الرینغ را برای رفتن به سمت کاخ بعبدا باز کردند. آنها خواهان دیدار با میشل عون،‌ رئیس‌جمهوری لبنان هستند.

تظاهرات‌کنندگان همچنین ظهر امروز ضمن تجمع در مسیر منتهی به کاخ ریاست‌جمهوری در بعبدا بار دیگر مسیرها در مرکز بیروت را بستند.

معترضان لبنانی با تایرها مسیرهای بیروت به شمال لبنان، طرابلس و عکار در شمال و البقاع غربی در شرق و صیدا در جنوب را بستند.

این در حالی است که نیروهای ارتش لبنان و نیروهای گارد ریاست‌جمهوری حضور خود را در اطراف کاخ ریاست‌جمهوری (بعبدا) بعد از فراخوان‌ها برای تجمع در مسیرهای منتهی به کاخ ریاست‌جمهوری تقویت کردند.

مسیر اصلی از بیروت تا کاخ بعبدا شاهد حضور گسترده نیروهای ارتش است. همزمان اینکه تعدادی از تظاهرات‌کنندگان در نزدیکی مسیر کاخ تحصن کردند نیروهای ارتش نیز با تعداد بالا آنها را محاصره کردند تا نتوانند به سمت مسیر کاخ بروند و تحصن کنند؛ البته هیچ گونه درگیری و تنش بین آنها گزارش نشده است.

از طرفی کمیته بین‌المللی حقوق بشر در بیانیه‌ای وضعیت کلی لبنان را در صورت ادامه تجمعات خیابانی و تعطیلی بنادر و تاسیسات دولتی و بخش اقتصادی نامطمئن خواند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها