کد خبر: 360188
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۲ ۱۶:۲۲:۵۲
| |

فاستینو آسپریلا، مهاجم سابق کلمبیا:

یکی از سران باند پابلو اسکوبار برای کشتن چیلاورت از من اجازه خواسته بود

مهاجم سابق تیم ملی کلمبیا راز پنهان درگیری اش با خوزه لوئیس چیلاورت را فاش کرد و اجازه نداد باند پابلو اسکوبار، دروازه بان تیم ملی پاراگوئه را به قتل برساند.

یکی از سران باند پابلو اسکوبار برای کشتن چیلاورت از من اجازه خواسته بود
کد خبر: 360188
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۲ ۱۶:۲۲:۵۲

اعتمادآنلاین| فوتبال در کلمبیا، مسئله‌ای مثل مرگ و زندگی‌است و این را می‌توان از به قتل آندرس اسکوبار به خاطر گل به خودی‌اش در جام جهانی 1994 دریافت. پابلو اسکوبار، مشهورترین قاچاقچی مواد مخدر تاریخ، علاقه خاصی به فوتبال داشت و با ساخت استادیوم‌ها در کلمبیا و حمایت مالی از تیم‌های کشورش، این مسئله را اثبات کرد.

در تاریخ دوم آوریل 1997، دو تیم ملی پاراگوئه و کلمبیا در راه رسیدن به جام جهانی 1998 به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی 2-1 پاراگوئه میزبان خاتمه یافت. در آن دیدار، درگیری فائوستینو آسپریلا، مهاجم کلمبیایی وقت نیوکاسل با خوزه لوئیس چیلاورت، دروازه بان افسانه‌ای پاراگوئه بسیار جنجال‌ساز شد. آسپریلا ابتدا به صورت چیلاورت سیلی زد و دروازه بان پاراگوئه نیز در جواب با مشت به صورت مهاجم کلمبیا کوبید و هردو اخراج شدند اما این پایان داستان نبود.

به گزارش اسکای، حدود بیست سال پس از آن درگیری، فائوستو آسپریلا که سابقه حضور در نیوکاسل و پارما را دارد، در مصاحبه با تله پاسیفیکو در خصوص ابعاد پنهان آن درگیری گفت:

پس از پایان بازی، فورا تلفنم زنگ خورد. شخصی به نام خولیو فیرو که یکی از سران باند پابلو اسکوبار بود، به من گفت به هتل محل اقامتم بیا. آن جا فردی را دیدم که در کنار ده فرد مست و زنان پاراگوئه‌ای حضور داشت. آن هنگام، آن فرد به من گفت از تو می‌خواهیم به ما اجازه دهی تا آن چیلاورتِ خپل را در همین آسونسیون (پایتخت پاراگوئه) بکشیم. به او گفتم دیوانه شده‌ای؟ این کار فوتبال کلمبیا را نابود می کند. اتفاقات مربوط به فوتبال، باید در زمین فوتبال حل و فصل شود. با این حرف من، آن ماجرا تمام شد.

منبع: طرفداری

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها