کد خبر: 360195
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۳ ۱۴:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

شاباک چگونه به شهید ابوالعطا رسید؟

تحقیقات بخش امنیتی جنبش جهاد اسلامی فلسطین نحوه رسیدن جاسوس‌های سازمان اطلاعات داخلی رژیم صهیونیستی به فرمانده سرایا القدس را، که منجر به حمله هوایی علیه او شد، مشخص کرد.

شاباک چگونه به شهید ابوالعطا رسید؟
کد خبر: 360195
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۳ ۱۴:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| نحوه مشخص کردن محل اقامت بها ابوالعطا، فرمانده ارشد نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین، مشخص شد.

به گزارش اعتمادآنلاین، تحقیقات بخش امنیتی جنبش جهاد اسلامی فلسطین نحوه رسیدن جاسوس‌های سازمان اطلاعات داخلی رژیم صهیونیستی به این فرمانده سرایا القدس را، که منجر به حمله هوایی علیه او شد، مشخص کرد.

بر اساس اطلاعاتی که پایگاه عبری‌زبان اسرائیل 24 ادعای دستیابی به آن را کرده، یک هواپیمای بدون سرنشین کوچک از نوع «کوادکوپتر» سه بار بر فراز محل سکونت ابوالعطا در حال پرواز دیده شد.

به گفته این منابع، این هواپیما اولین بار یک روز بعد از شلیک موشک‌های مقاومت به سوی شهرک سدروت، این آپارتمان را در حالی به طور کامل تصویربرداری کرد که هیچ‌کس در آن حضور نداشت.

سپس روزهای یکشنبه و دوشنبه نیز در ساعات پایانی شب به این مکان نزدیک شد و حتی در معرض شلیک آتش مبارزان فلسطینی هم قرار گرفت.

تحقیقات نشان می‌دهد همزمان با حضور این هواپیما در نزدیکی منزل ابوالعطا، سه هواپیمای مشابه نیز بر فراز محل سکونت سه فرمانده میدانی سرایا القدس در شمال غزه، که همکاری مستقیمی با او داشتند، نیز به پرواز درآمد.

در ادامه گزارش تحقیقات آمده است: «لحظاتی پیش از وقوع ترور، یک هواپیما از همین نوع به پنجره اتاق‌خواب ابوالعطا نزدیک و بعد از شکستن شیشه وارد آن شد و با توجه به مجهز بودن به دوربین، پس از مشخص شدن حضور او در اتاق، نارنجک‌هایی را که با خود حمل می‌کرد رها کرد. این نارنجک‌ها خسارت چندانی به محل وارد نکردند، اما لحظاتی بعد از آن 2 موشک که از یک جنگنده ارتش صهیونیستی شلیک شدند، دقیقاً این اتاق را هدف قرار دادند و آن را به کلی ویران کردند.»

به گفته منابع آگاه، ابوالعطا رفت‌وآمد زیادی به این محل نداشت و تنها نیم ساعت قبل از وقوع ترور به آنجا رسیده بود. اما به عنوان یکی از محل‌های احتمالی حضورش، همواره توسط صهیونیست‌ها رصد می‌شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها