کد خبر: 360544
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۴ ۱۱:۴۹:۰۹
| |

حسین مدرس‌خیابانی، قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت:

فعالان اقتصادی در تداوم ثبات ارزی نقش آفرین باشند

قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: شرایط تلاطم ارزی پنج شش ماهه گذشته طوری بود که همگان ضرر کردند ولی اکنون باید همه برای تداوم وضعیت موجود تلاش کنند.

فعالان اقتصادی در تداوم ثبات ارزی نقش آفرین باشند
کد خبر: 360544
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۴ ۱۱:۴۹:۰۹

اعتمادآنلاین| حسین مدرس‌خیابانی، قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت روز جمعه در نشست هم اندیشی برون رفت از رکود اقتصادی با محوریت تجارت خارجی استان بوشهر افزود: در این راستا باید جلوی بخشنامه‌های خلق الساعه و مخل حوزه کار فعالان اقتصادی نیز گرفته شود.

وی بیان کرد: اکنون باید ببنیم چه فشار و تهدیدهای بی سابقه‎ای به کشور اعمال شده بود که اکنون باید رفته رفته برای بی اثر کردن این تلاطم تلاش کرد.

مدرس‌خیابانی ادامه داد: در مقطعی دشمنان کمر به نابودی بسته بودند اما نشد و کشور اکنون در حال تداوم مسیر خودش است.

قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: شرایط اکنون به گونه‎‌ای است که برخی از از فعالان اقتصادی دعا می‎کنند این وضعیت نفروختن نفت، عدم اتکا به درآمدهای نفتی و ویژه دیدن شدن تولید ادامه پیدا کند.

مدرس‌خیابانی ادامه داد: شرایط سخت است ولی با این وجود اهتمام دولت همکاری با بخش خصوصی و پیشبرد اهداف آنها است.

وی افزود: این جور که انتظار داشته باشیم سیستم چابک باشد نیست که عمده دلایل آن نیز اتفاق های بود که در مقطعی ارتباط با خودروها و گوشی‌های تلفن همراه رخ داد.

مدرس‌خیابانی ادامه داد: با وجود اهتمام دولت برای همکاری با بخش خصوصی برخی خواسته‌های فعالان اقتصادی قابل اعتنا نیست و آنان باید چنین وضعیتی را درک کنند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها