کد خبر: 360658
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۴ ۱۵:۲۰:۴۵
| |

سرویس حمل‌و‌نقل عمومی تهران آماده سرویس‌دهی به شهروندان است

معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که سامانه‌های فعال در حمل و نقل عمومی تهران و حومه با توجه به سهمیه‌بندی بنزین با حداکثر ظرفیت آماده خدمت‌رسانی به شهروندان است.

سرویس حمل‌و‌نقل عمومی تهران آماده سرویس‌دهی به شهروندان است
کد خبر: 360658
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۴ ۱۵:۲۰:۴۵

اعتمادآنلاین| ‌ در این اطلاعیه آمده است: همچنین با توجه به سهمیه تعیین‌شده برای تاکسی‌ها، هیچ‌گونه افزایش نرخی در کرایه تاکسی‌ها وجود نخواهد داشت.

بدیهی است در صورت نیاز به سهمیه بیشتر برای تاکسی‌ها، این امکان وجود دارد که با هماهنگی وزارت محترم کشور و برحسب میزان پیمایش تاکسی‌ها سهمیه مازاد تعیین شود.

همچنین مدیران و پرسنل شرکت بهره‌برداری مترو، شرکت واحد اتوبوسرانی، سازمان تاکسیرانی و مسئولان ذیربط در مناطق 22 گانه شهر تهران موظف‌اند با تمام امکانات و ظرفیت ناوگان، شرایطی ایجاد کنند که سفرهای شهروندان با سهولت و آرامش و بدون هرگونه مشکل و تأخیری انجام گیرد.

بر اساس مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا از بامداد جمعه 24 آبان بنزین برای همه وسایل نقلیه بنزین سوز سهمیه بندی شد.

طبق اطلاعیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، قیمت بنزین معمولی سهمیه‌ای هر لیتر هزار و 500 تومان و قیمت بنزین معمولی غیرسهمیه‌ای به ازای هر لیتر سه هزار تومان خواهد بود و همچنین قیمت بنزین سوپر هر لیتر سه هزار و 500 تومان تعیین شده است.

بر مبنای اطلاعیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، سهمیه کامل آبان خودروهای شخصی از بامداد جمعه 24 آبان ماه به کارت سوخت شخصی آن‌ها واریز می‌شود و این سهمیه به مدت 6 ماه قابل ذخیره است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها