کد خبر: 360670
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۴ ۱۵:۴۰:۰۱
| |

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی:

عرضه سوخت جایگاه‌های کشور در آرامش کامل ادامه دارد

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران با توجه به اعلام سهمیه بندی بنزین از بامداد امروز (جمعه، 24 آبان) گفت: عرضه سوخت جایگاه‌های سراسر کشور طبق روال عادی و در آرامش کامل ادامه دارد و طبق گزارش های دریافت شده از همه مناطق، هیچ مشکل یا کمبودی در این باره وجود ندارد.

عرضه سوخت جایگاه‌های کشور در آرامش کامل ادامه دارد
کد خبر: 360670
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۴ ۱۵:۴۰:۰۱

اعتمادآنلاین| امیر وکیل‌زاده، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران ‌ اخبار منتشر شده در برخی رسانه‌های معاند درباره تجمع و آتش‌سوزی در جایگاه‌های عرضه سوخت کشور را دروغ خواند و تاکیدکرد: همه این اخبار کذب و دسیسه‌سازی دشمنان در رسانه‌های معاند است، همه جایگاه‌های عرضه سوخت در سراسر کشور در آرامش کامل قرار دارند و عرضه سوخت به هموطنان بدون هیچگونه کمبود یا مشکلی در حال انجام است.

وی درباره مقدار مصرف بنزین در روز پنج شنبه (23 آبان‌ماه) در کشور تصریح کرد:‌ مصرف بنزین در این روز در مقایسه با پنجشنبه هفته گذشته (16 آبان‌ماه) فقط اندکی (سه تا چهار درصد) افزایش داشته که این موضوع نشان از تراکم عادی در جایگاه‌های عرضه سوخت در کشور دارد.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با تاکید بر لزوم پیگیری دریافت کارت هوشمند سوخت از سوی مالکان خودرو که هنوز کارت سوخت خود را دریافت نکرده‌اند، افزود: این افراد بی‌گمان سهمیه خود را دریافت می‌کنند و با توجه با سهمیه ذخیره مورد نظر تا 6 ماه آینده در کارت سوخت شخصی، باید بدون نگرانی و هر چه سریع تر نسبت به ثبت نام یا دریافت کارت سوخت شخصی خود اقدام کنند.

وکیل‌زاده ادامه داد: با توجه به اینکه محدویت سوخت‌گیری از طریق کارت سوخت جایگاه‌داران تا سقف 20 لیتر برداشته شده، افرادی که کارت سوخت ندارند می‌توانند با استفاده از کارت سوخت جایگاه‌داران تا سقف 60 لیتر در هر بار سوخت‌گیری کنند.

به گزارش ایرنا، بر اساس مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا از بامداد جمعه 24 آبان بنزین برای همه وسایل نقلیه بنزین سوز سهمیه بندی شد.

طبق اطلاعیه شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی، قیمت بنزین معمولی سهمیه‌ای هر لیتر هزار و 500 تومان و قیمت بنزین معمولی غیرسهمیه‌ای به ازای هر لیتر سه هزار تومان خواهد بود، همچنین قیمت بنزین سوپر هر لیتر سه هزار و 500 تومان تعیین شده است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها