کد خبر: 360766
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۵ ۰۹:۱۸:۲۸
| |

واکنش کتایون خسرویار به حضورش در جمع نامزدهای AFC

سرمربی پیشین تیم فوتبال زیر 19 سال ایران پس از قرار گیری در بین نامزدهای بهترین زن سال آسیا گفت: امیدوارم بتوانم دیدگاه مثبتی به ویژه در آمریکا و غرب برای ایران بسازم.

واکنش کتایون خسرویار به حضورش در جمع نامزدهای AFC
کد خبر: 360766
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۵ ۰۹:۱۸:۲۸

اعتمادآنلاین| ‌ کنفدراسیون فوتبال آسیا اسامی بهترین بازیکنان، مربیان، فدراسیون ها و تیم های آسیایی در سال 2019 میلادی را اعلام کرد که کتایون خسرویار مربی تیم بانوان ایران هم به عنوان کاندیدای بهترین مربی زن سال آسیا انتخاب شده است.

کتایون خسرویار در گفتگو با خبرنگار مهر در واکنش به قرار گیری نامش در بین نامزدهای بهترین مربی زن سال آسیا گفت: انگار تمام زحمات فدراسیون و خانم‌های ایرانی به بار نشست و فوتبال زنان ایرانی در سطح بالاتری قرار گرفت و این بسیار برای ما مهم و حائز اهمیت بود.

وی ادامه داد: از این به بعد هر کشوری که تصمیم به برگزاری دیدار دوستانه بگیرد یا تورنمنتی برگزار کند از ایران نیز دعوت خواهد کرد و دیگر فکر نمی کنند تیم ایران کیسه گل است که فقط گل بخورد.

سرمربی پیشین تیم بانوان ایران ادامه داد: امیدوارم بتوانم دیدگا مثبتی به سمت ایران مخصوصا در آمریکا و غرب بسازم و دختران ایرانی بیش‌تری را جذب فوتبال کنم.

خسرویار در پایان درباره وضعیت تیمش ReignFC در سیاتل آمریکا نیز گفت: در بالاترین سطح لیگ آمریکا مشغولم و تا به امروز 3 پیروزی، 4 مساوی و دو باخت کسب کردیم و در هفته جاری نیز 2 بازی بسیار سخت در پیش داریم.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها