کد خبر: 361063
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۶ ۰۹:۱۸:۰۸
| |

دیگر در اسکی مسابقه نمی دهم/فدراسیون نگذاشت زودتراز این حذفم کنند

المپین اسکی ایران گفت: همه می‌دانند که من هیچ وقت اهل حاشیه نبودم و همیشه فقط به ورزشم می‌پرداختم ولی در جایی که تفکر غیر ورزشی و غیر اخلاقی با هدف حذف افراد وجود دارد نمی‌شود ورزش کرد.

دیگر در اسکی مسابقه نمی دهم/فدراسیون نگذاشت زودتراز این حذفم کنند
کد خبر: 361063
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۶ ۰۹:۱۸:۰۸

اعتمادآنلاین| محمد کیادربندسری، در خصوص حواشی اخیر و مصاحبه سرمربی تیم ملی گفت: متاسفانه شرایط در تیم ملی طوری شده است که سرمربی تیم ملی خودش به دنبال حاشیه است. همه می دانند که من هیچ وقت اهل حاشیه نبودم و همیشه فقط به ورزشم می پرداختم ولی در جایی که تفکر غیر ورزشی و غیر اخلاقی با هدف حذف افراد وجود دارد نمی شود ورزش کرد.

المپین با سابقه اسکی گفت: مصاحبه سرمربی تیم ملی به گوشم رسید و تنها بخشی از آن که موافقش بودم یک جمله بود که ما ورزش می کنیم تا علاوه بر جسم، روحمان را سالم نگه داریم که آن جمله هم از خودش نبود. من سوالی از آقای کلهر دارم که آیا شما و شاگردانتان با تبانی و حق هم تیمی و هموطن خود را خوردن روح خود را سالم نگه می دارید؟ در کجای ورزش دنیا با افتخار از تبانی حرف می زنند و به آن افتخار می کنند؟ اگر سلامت روح این است خدا را شکر می کنم که من و بسیاری از ورزشکاران این کشور که از همه چیزمان برای بالا بردن پرچم کشورمان در میادین بین المللی گذشتیم سالم نیستیم.

با عنایت فدراسیون، دوستان نتوانستند ما را زودتر از این حذف کنند

کیادربندسری در خصوص اینکه سرمربی تیم ملی مدعی شده بود وی را به خاطر فدراسیون تحمل کرده است، گفت: اگر فدراسیون نبود قطعا ایشان و دیگر دوستانشان زودتر به هدفشان که حذف من بود می رسیدند. همه می دانند که من در همه سالهای ورزشی ام فقط به ورزش فکر کردم و همه سختی ها و آزار و اذیت ها را به جان خریدم اما تا وقتی چنین تفکری در تیم ملی حاکم باشد دیگر در مسابقه ای شرکت نمی کنم. آقایان انتظار دارند بابت تبانی که کردند و خودشان هم با افتخار آن را قبول می کنند من عذرخواهی کنم؟ عذرخواهی کنم که آنها حق من را تضییع کردند؟

وی افزود: ادعا می کنند که من با همه بچه های تیم مشکل دارم. من با هر ورزشکاری که به ناحق حق دیگری را تضییع کند مشکل دارم. افرادی که نان و نمک من را خورده اند، علیه من تبانی کردند و کمترین واکنش من به این موضوع این بود که از روی ناباوری دیگر ارتباطم را با آنها ادامه ندهم.

ملی پوش اسکی ادامه داد: ایشان مدعی شده اند که من ساعت 9 شب قبل از مسابقه به او پیام دادم در حالی که من ظهر روز قبل آن هم به علت بیماری عدم حضورم در رقابت را به ایشان اطلاع دادم. این اختلاف زمانی در محل زندگی من و محل تبانی قدری عجیب است. می گویند چرا به ایشان پیام دادم که نمی آیم. این را درست از مجموعه شما یاد گرفتم که با پیام ما را به اردوی تیم ملی دعوت می کردید. آیا در آن زمان به ما بی احترامی نمی شد؟

کیادربندسری تصریح کرد: ادعا می شود که هزینه ایاب و ذهاب 400 هزار تومانی را به فردی داده اند که به حساب من واریز کند. اولا من از این واریز بی خبرم و قطعا وقتی هزینه ای برای فردی واریز می شود به وی اطلاع می دهند. دوما اینکه این مبلغ دیگر چیست که آن را با واسطه هم پرداخت می کنند در حالی که من خودم شماره حساب دارم و مفهوم این لقمه چرخاندن در دهان را نمی فهمم.

همین که جامعه اسکی من را تحسین می کند برایم کافی است

پرافتخارترین اسکی باز ایران عنوان کرد: محمد کیادربندسری یک ورزشکار است و فقط تیم ملی است که مهم می باشد. وظیفه من به عنوان ورزشکار تلاش برای ورزش پاک است و اگر من هم به دنبال بودن به هر قیمتی بودم قطعا در همه این سالها جایی برای حضور خیلی افراد در تیم ملی نبود. همین که جامعه اسکی و پیشکسوتان و الگوهای رفتاری و شخصیتی من را تحسین می کنند و از تبانی و ظلم علیه من ناراحتند برایم کافی است. من مدال هایم را آورده ام و ویترین افتخاراتم پر است اما قطعا آنها که با تقلب جای دیگران در تیم ملی را اشغال کرده اند یا آنها که به خاطر منفعت شخصی در حق دوست و هم تیمی قدیمی خود ظلم کرده اند باید با وجدانشان کنار بیایند. سرمربی تیم ملی هم بداند این جایگاه به کسی وفا نخواهد کرد و حفظ کردن شعارهای زیبا بدون عمل کردن به آن فایده ای ندارد.

وی ادامه داد: در همه این سالها نفر اول ایران بودم و افتخار می کنم در حد توانم برای کشورم افتخار کسب کردم و قطعا اگر کسانی که سنگ منافع خود و فرزندانشان را به سینه می زنند نبودند آن قدر موفقیت بیشتری کسب می کردم که دیگر این آقایان به خودشان اجازه ندهند با نیش و کنایه جایگاه بهترین ورزشکار اسکی کشور را به تمسخر بگیرند.

تنها دارنده مدال بازیهای آسیایی تصریح کرد: امیدوارم روزی برسد که شایسته ترین افراد در اسکی فعالیت کنند و بساط حذف و کینه و عقده برچیده شود. فصل اسکی آغاز شده است و بهتر است هرکس سرش به کار خودش گرم باشد و بیش از این حواشی در رسانه ها ادامه پیدا نکند چرا که دود آن به چشم ورزش اسکی می رود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها