کد خبر: 361102
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۶ ۱۰:۱۱:۰۰
| |

تمجید سرمربی بلژیک از نمایش عالی شاگردانش

سرمربی تیم ملی بلژیک عملکرد شاگردانش را در بازی خارج از خانه برابر روسیه ستود.

تمجید سرمربی بلژیک از نمایش عالی شاگردانش
کد خبر: 361102
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۶ ۱۰:۱۱:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ تیم بلژیک که صعود خود را به یورو قطعی کرده بود توانست با نتیجه 4 بر یک روسیه را شکست دهد تا روند نتایج خوب این تیم ادامه یابد. ادن هازارد دو بار، تورگان هازارد و روملو لوکاکو دیگر گل‌های بلژیک را در این دیدار به ثمر رساندند تا شاگردان مارتینس تیم اول رده بندی فیفا هم‌چنان به قدرت‌نمایی خود ادامه دهند.

روبرتو مارتینس بعد از این دیدار گفت: فوتبال خوبی را از تیمم شاهد بودیم و توانستیم قدرت خودمان را از همان ابتدا دیکته کنیم. نگرش خوبی برای این دیدار داشتیم. مدافعانم به خوبی توانستند آرتم زیوبا را مهار کنند. حالا می‌توانیم به آخرین دیدار خودمان فکر کنیم. سه‌شنبه می‌خواهیم در کنار هواداران‌مان جشن صعود بگیریم ولی متاسفم که این دیدار در بروکسل برگزار نمی‌شود.

سرمربی بلژیک در پایان صحبت خود گفت: می‌دانستیم که روسیه در این دیدار حمله خواهد کرد و بازی هجومی از حریف خود شاهد خواهیم بود. فرصت‌های زیادی در این دیدار داشتیم و توانستیم از موقعیت‌های‌مان به بهترین شکل استفاده کنیم. نیمه اول فوق‌العاده بودیم. خوشحالم که با نتیجه خوب توانستیم برنده شویم.

بلژیک در بازی پایانی خود در یورو در خانه به دیدار قبرس خواهد رفت که این آخرین دیدار شیاطین سرخ اروپا در انتخابی یورو محسوب می‌شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها