کد خبر: 361591
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۷ ۱۵:۳۱:۲۵
| |

70 درصد آمریکایی‌ها، ترامپ را مقصر «اوکراین گیت» می‌دانند

طبق نتایج نظرسنجی جدید، 70 درصد از مردم آمریکا معتقدند که اقدام رئیس‌جمهور کشورشان در زمینه درخواست از یک رهبر خارجی برای تحقیق درباره یکی از رقبای اصلی انتخاباتی‌اش، اشتباه بوده است.

70 درصد آمریکایی‌ها، ترامپ را مقصر «اوکراین گیت» می‌دانند
کد خبر: 361591
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۷ ۱۵:۳۱:۲۵

اعتمادآنلاین| طبق نتایج نظرسنجی مشترک «ای بی سی نیوز/ایپسوس»، 70 درصد از مردم آمریکا معتقدند که درخواست «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا از «ولادیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین برای تحقیق درباره «جو بایدن» رقیب اصلی در رقابت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری 2020 آمریکا، اشتباه بوده است.

طبق این نظرسنجی، 51 درصد از مردم آمریکا می‌گویند نه تنها این اقدام ترامپ اشتباه بوده بلکه وی باید استیضاح و از سمت خود برکنار شود.

25 درصد از افرادی که در نظرسنجی مشارکت کرده بودند، اعتقاد داشتند که ترامپ اقدام اشتباهی در قضیه اوکراین گیت مرتکب نشده است.

به دنبال افشای رسوایی «اوکراین گیت» که در آن مشخص شد ترامپ در تماس تلفنی، «ولادیمیر زلنسکی» همتای اوکراینی خود را تحت فشار قرار داده تا تحقیقاتی را درباره «جو بایدن» رقیب دموکراتش در انتخابات 2020 آمریکا و پسرش به عنوان عضوی از هیأت مدیره شرکت «بریسما» اوکراین صورت دهد، میزان حمایت‌ آمریکایی‌ها از فرایند استیضاح رئیس‌جمهور آمریکا افزایش یافته است.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها