سید عباس موسوی، سخنگوی وزارت خارجه:

دولتمردان‌ آمریکا در جایگاهی نیستند که برای مردم ایران دلسوزی کنند

سید عباس موسوی، سخنگوی وزارت امورخارجه با تاکید بر اینکه دولتمردان‌ آمریکا در جایگاهی نیستند که برای مردم ایران دلسوزی کنند، گفت: ملت ایران ناملایمات بسیاری را پشت سرگذاشته است و از این مرحله نیز عبور کرده و مسائل داخلی خودش را حل و فصل خواهد کرد.

دولتمردان‌ آمریکا در جایگاهی نیستند که برای مردم ایران دلسوزی کنند
کد خبر: 361639
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۷ ۱۹:۵۷:۰۳

اعتمادآنلاین| سید عباس موسوی، سخنگوی وزارت خارجه ضمن تقبیح و محکومیت اظهارات مداخله جویانه اخیر وزیر خارجه آمریکا گفت: تنها چیزی که به آقای پمپئو نمی‌چسبد، اعلام حمایت از ملت ایران است.

وی با اشاره به نیات شوم و بدخواهانه دولت ایالات متحده آمریکا به ویژه وزیر امور خارجه این رژیم نسبت به ملت ایران، اظهار داشت: اظهار همدردی با مردمی انجام می‌شود که تحت فشار تروریسم اقتصادی آمریکا قرار دارند و پیش از این نیز از زبان وزیر امور خارجه آمریکا به صراحت بیان شد که باید به مردم ایران گرسنگی داد تا تسلیم شوند.

سخنگوی وزارت امورخارجه ادامه داد: ملت ایران، ملت بالغ و رشیدی است و از موانع مختلف عبور کرده و ناملایمات بسیاری را پشت سرگذاشته است و این ملت از این مرحله نیز عبور خواهد کرد و مسایل داخلی خودش را حل و فصل خواهد کرد.

موسوی اظهارات اخیر وزیر امور خارجه آمریکا را مداخله در امور داخلی ایران دانست و تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران، دولت آمریکا را در جایگاهی نمی‌بیند که برای ملت و مردم ایران دلسوزی کنند، آنها اگر خیلی نگران هستند، نگران ده‌ها میلیون گرسنه‌ای باشند که در جای جای ایالات متحده، بی‌خانمان و در فقر مطلق زندگی می‌کنند.

وی همچنین سفر فرمانده ارتش پاکستان به تهران را بی‌نظیر دانست و خاطرنشان کرد: مسایل دوجانبه و امنیت مرزها محور گفت‌وگوهای فرمانده ارتش پاکستان در تهران است. قمر جاوید باجوا، فرمانده ارتش پاکستان در صدر هیاتی بلند پایه نظامی امنیتی امروز (دوشنبه) وارد ایران شد و قرار است وی با برخی از مقامات جمهوری اسلامی ایران دیدار و رایزنی کند.

وی افزود: فرمانده ارتش پاکستان فردا (سه‌شنبه) با وزیر امور خارجه دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه درباره موضوعات رایزنی فرمانده ارتش پاکستان در ایران ابراز داشت: طیف وسیعی از مسایل دو جانبه و مسایل امنیتی دو کشور به ویژه در بخش مرزی و همکاری‌های منطقه‌ای در این دیدارها مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها