کد خبر: 361806
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۸ ۱۱:۰۰:۲۶
| |

محمدباقر کلهر، سرمربی تیم ملی اسکی:

تسلیم فضاسازی‌های مجازی نخواهم شد

محمدباقر کلهر، سرمربی تیم ملی اسکی آلپاین ایران گفت: برخی از ملی‌پوشان این رشته از طریق فضای مجازی به دنبال حاشیه‌سازی هستند اما من تسلیم این سناریو نخواهم شد.

تسلیم فضاسازی‌های مجازی نخواهم شد
کد خبر: 361806
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۸ ۱۱:۰۰:۲۶

اعتمادآنلاین| محمدباقر کلهر، سرمربی تیم ملی اسکی: گفت: میزان برف پیست توچال به نسبت بارش‌ها خوب است و نیاز تیم ملی 15 روز تمرین ابتدایی است تا بدن اسکی‌بازها آماده شود. برای رسیدن به این آمادگی به یک پیست کوچک و هموار نیاز داریم و پیست اسکی توچال برای این کار مناسب است. از یازدهم آبان‌ماه تمرینات را شروع کردیم و در حال آماده‌سازی نهایی تیم هستیم. با باز شدن پیست‌ دیزین تمرینات را به صورت تخصصی تر انجام خواهیم داد.

او در زمینه حواشی ایجاد شده در تیم ملی به خاطر قهر 2 بازیکن گفت: «حسین ساوه‌شمشکی» و «محمد کیادربندسری» هر کدام شرایط خاص خود را دارند. ساوه شمشکی از سال گذشته به دلایلی به اردوها نیامده و محمد از میانه اردوهای سال گذشته رویه متفاوت را در پیش گرفته است. البته این 2 اسکی باز سرمایه کشورمان در این رشته هستند. باید بگویم ورزش تنها برای قهرمانی نیست بلکه روح، جسم و اخلاق نیز رشد پیدا کند اما متاسفانه ورزشکاری مانند کیادربندسری از اخلاق ورزشی فاصله گرفته است. از سال گذشته که من سرمربی شدم اردوهای تیم ملی شرکت نکرد و با وساطت فدراسیون به انتخابی آمد و به تیم تحمیل شد. قرار بود برای مسابقه به سوئد برود اما ساعت 9 شب از طریق «واتس‌آپ» پیام می‌دهد که در مسابقات شرکت نمی‌کنم و این نهایت بی‌احترامی است.

سرمربی تیم اسکی با اشاره به شایعه اختلاف مالی این بازیکن با مربی گفت: حقوق به بازیکنی پرداخت می‌شود که در اردو باشند اما کیادربندسری بدون حضور در اردو تقاضای حقوق داشت و این رویه درست نیست. نایب رییس فدراسیون مبلغی به مربی داد که بین ملی‌پوشان تقسیم کند که این اسکی باز در تمرینات نبود و این مبلغ به او داده نشد. او 2 روز به ورزشگاه انقلاب آمد و 300 تا 400 هزار تومان هزینه رفت و آمد به او پرداخت کردیم و رسید آن نیز موجود است. من هیچ وقت حق یک بازیکن را پایمال نمی‌کنم.

کلهر ادامه داد: با وجود برخی از تهمت‌هایی که این اسکی باز به من زدند از طریق داماد آقای کیادربندسری به ایشان پیام دادم که بیاید تا مشکلات را با جلسه حضوری حل کنیم اما تا کنون پاسخی نداده و همچنان به مصاحبه علیه من ادامه می‌دهد. چرا باید چنین ورزشکاری از سوی مربی تحمل شود؟ من بزرگتر از او و سرمربی تیم‌ ملی نیز هستم و باید چارچوب و قانون در تمرینات رعایت شود. بدون شک زیر بار فضا سازی مجازی برخی از بازیکنان نخواهم رفت.

او با اشاره به قهر این بازیکن از اردو گفت: نمی‌توانم ورزشکاری را به اردوی تیم ملی دعوت کنم که با سرمربی و بازیکنان قهر باشد و با کسی حرف نزند. مجموعه تیم در یک اتاق 6 نفره زندگی می‌کنند آیا با این شرایط او می‌تواند در کنار دیگر اسکی‌بازان باشد؟

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها