کد خبر: 361916
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۸ ۱۳:۵۸:۰۶
| |

حسین نیازآذری، نماینده مردم بابل، در تذکری به وزیر نفت:

مردم نباید برای کارت سوخت چهار ماه در نوبت باشند

حسین نیازآذری، نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر نفت تاکید کرد: مردم نباید برای دریافت کارت سوخت چهار ماه در نوبت باشند چاره‌ای اندیشیده شود.

مردم نباید برای کارت سوخت چهار ماه در نوبت باشند
کد خبر: 361916
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۸ ۱۳:۵۸:۰۶

اعتمادآنلاین| حسین نیازآذری، نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس گفت: ضمن اطاعت از فرمایشات حکیمانه مقام معظم رهبری در تاریخ 1398.8.26 در جهت امنیت پایدار و ایجاد آرامش در کشور و جلوگیری از سوء‌استفاده غارتگران از اموال عمومی و خصوصی برای دفاع از مردم از رییس جمهور انتظار داریم و انتظار داشتیم که برای حل مسائل و مشکلات کشور مردم را محرم می‌دانسته و با نمایندگان مشورت می‌کردند تا شاهد هزینه‌های جبران‌ناپذیر سیاسی، امنیتی، اجتماعی و اقتصادی نباشیم و برای رفع مشکلات مردم و کنترل قیمت کالاها و خدمات توجه لازم را داشته باشیم.

وی ادامه داد: از مردم فهیم بابل در راستای توجه به منویات معظم له و از تلاش‌های اعضای شورای تامین که با رعایت حقوق شهروندی در جهت ایجاد امنیت و حفظ اموال عمومی تلاش کردند تشکر می‌کنم.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر نفت، اظهار کرد: مردم نباید برای دریافت کارت سوخت چهارماه در نوبت باشند چاره‌ای بیندیشید. آقای وزیر بهداشت در تخصیص اعتبار به پروژه‌های بهداشتی و درمانی و اجرا و اتمام آنها تسریع کنید.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها