کد خبر: 361930
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۵ ۱۵:۰۰:۰۰
| |

احمد کریمی‌اصفهانی، دبیرکل انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار، در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

کشور را به آسانی می‌توان به سرحد قابل قبولی از نظر اقتصادی رساند/ دولت باید مسائل اقتصادی را صادقانه با مردم در میان بگذارد/ دولت از بیگانگان مأیوس شود و به داخل کشور اعتنا کند

فعال سیاسی اصولگرا با تاکید بر امکان شکل‌گیری شرایط اقتصادی بهتر برای کشور گفت: با این امکاناتی که موجود است کشور را بسیار آسان می‌توان به سرحد قابل قبولی از نظر اقتصادی رساند.

کشور را به آسانی می‌توان به سرحد قابل قبولی از نظر اقتصادی رساند/ دولت باید مسائل اقتصادی را صادقانه با مردم در میان بگذارد/ دولت از بیگانگان مأیوس شود و به داخل کشور اعتنا کند
کد خبر: 361930
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۵ ۱۵:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| احمد کریمی‌اصفهانی، دبیرکل انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار، در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین، درباره راهکار دولت در شرایط اقتصادی فعلی توضیح داد: اولین چیزی که به نظر من دولت باید به آن توجه نشان دهد این است که درباره هر مساله اقتصادی‌ای صادقانه با مردم صحبت کند. مسائل باید به خوبی با مردم در میان گذاشته شود.

او ادامه داد: همچنین دولت باید از بیگانگان مأیوس شود و به داخل کشور اعتنا کند. اینها چیزهایی است که اگر محقق نشود، همچنان فضای تزلزل و بی‌اعتمادی در اقتصاد ایران حاکم خواهد بود. از این رو ما باید توجه کنیم که دشمن همچنان نمی‌تواند کاری برای بهبود شرایط اقتصادی ما یا رفع تحریم‌ها صورت دهد.

این فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به شرایط تحریمی که کشور با آن درگیر است گفت: ما باید از همه ارزش‌های خود دست برداریم یا اینکه اگر قرار است بر ارزش‌های خود پافشاری کنیم، طبیعی است که دشمن هم سر موضع خود پافشاری خواهد کرد.

کریمی‌اصفهانی افزود: بنابراین اعتنای به دشمن، دشمنی که کاملاً در تجارب 40 ساله ما وضعیت مشخصی دارد، کار اشتباهی است.

دبیرکل انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار با تاکید بر شرایط مناسب ایران از نظر منابع عنوان کرد: با توجه به وضعیت داخلی، با منابع خوبی که در دست داریم و از این نظر در دنیا جزو کشورهای دارای منابع غنی به حساب‌ می‌آییم، و همچنین به لحاظ نیروی انسانی قوی‌مان، در این شرایط اعتنای به داخل است که می‌تواند مشکلات و معضلات را در داخل به راحتی رفع کند.

او ادامه داد: اعتنا به مردم و پیش بردن کارها را به صورت کارشناسانه، آن هم نه صرفاً از طریق کارشناس‌های دولتی، بلکه باید از کارشناس‌های تجربی قوی هم استفاده کرد.

این فعال سیاسی اصولگرا با تاکید بر امکان شکل‌گیری شرایط اقتصادی بهتر برای کشور، گفت: با این امکاناتی که موجود است کشور را بسیار آسان می‌توان به سرحد قابل قبولی از نظر اقتصادی رساند.

دبیرکل انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار، با طرح این پرسش که کشوری که در همه زمینه‌ها توفیقات خوبی داشته است چطور در مسائل اقتصادی نتوانسته خوب عمل کند و در جای قابل قبولی قرار گیرد، گفت: باید جست‌وجو کرد و دید نقص آن کجاست. نواقص زیادی وجود دارد که اگر به آنها پرداخته نشود، باید همچنان در همین شرایط به سر بریم و اوضاع تغییری نمی‌کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها