کد خبر: 362117
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۴ ۱۴:۴۵:۰۰
| |

جلال جلالی‌زاده، فعال سیاسی اصلاح‌طلب، در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

دولت راهی جز عذرخواهی از مردم ندارد/ دولت نباید روی مواضع خود سماجت به خرج دهد/ اصلاح قیمت بنزین نباید در سال انتخابات مطرح می‌شد

جلالی‌زاده، فعال سیاسی اصلاح‌طلب، گفت: برای جلوگیری از وضعیت موجود دولت راهی ندارد جز اینکه یا از مردم عذرخواهی کند یا راهکارهای مفیدتر و مناسب‌تری برای جامعه اتخاذ کند.

دولت راهی جز عذرخواهی از مردم ندارد/ دولت نباید روی مواضع خود سماجت به خرج دهد/ اصلاح قیمت بنزین نباید در سال انتخابات مطرح می‌شد
کد خبر: 362117
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۴ ۱۴:۴۵:۰۰

اعتمادآنلاین| جلال جلالی‌زاده، فعال سیاسی اصلاح‌طلب در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین، درباره راهکار دولت برای برون‌رفت از مشکلات اقتصادی و تحریمی و وضعیتی که با آن دست‌وپنجه نرم می‌کند، گفت: همه می‌دانیم که دولت دارای مشکلات اقتصادی زیادی است و مردم هم در شرایط فعلی از نظر اقتصادی در مضیقه هستند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به اعلام اصلاح قیمت بنزین تاکید کرد: از نظر من دولت نباید روی مواضع خود سماجت به خرج دهد و هر تصمیمی که گرفته است آن را به مثابه وحی منزل تصور کند.

جلالی‌زاده با نامناسب دانستن زمان اعلام اصلاح قیمت بنزین افزود: معتقدم در مساله بنزین دولت دچار اشتباه بزرگی شد و نباید این قضیه را اکنون، که در سال انتخابات قرار داریم، اعلام می‌کرد.

او با تاکید بر لزوم استفاده دولت از نظرات کارشناسی عنوان کرد: به هر صورت دولت می‌تواند از نظرات و دیدگاه‌های تحلیلگران و فعالان سیاسی و مدنی استفاده کند و راهکارهای درست و مناسب برای جلوگیری از افزایش بحران اتخاذ کنند.

جلالی‌زاده در ادامه تاکید کرد: با اتخاذ این تصمیمات اگر دولت نرخی هم درباره افزایش یارانه اعلام نمی‌کرد، مردم هیچ‌گونه ایراد و بهانه‌ای در خصوص آن نداشتند.

جلالی‌زاده، با تاکید بر این موضوع که خود دولت در این زمینه دچار اشتباه شده است، گفت: برای جلوگیری از وضعیت موجود دولت راهی ندارد جز اینکه یا از مردم عذرخواهی کند یا راهکارهای مفیدتر و مناسب‌تری برای جامعه اتخاذ کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها