کد خبر: 362361
|
۱۳۹۸/۰۸/۳۰ ۱۰:۰۹:۰۶
| |

سعیده موسوی‌زاده، شاعر کودک خبر داد:

انتشار مجموعه 6جلدی شعر خردسال در آینده نزدیک

سعیده موسوی‌زاده، شاعر کودک، از تحویل یک مجموعه 6جلدی شعر خردسال با مضامین آموزشی به ناشر خبر داد.

انتشار مجموعه 6جلدی شعر خردسال در آینده نزدیک
کد خبر: 362361
|
۱۳۹۸/۰۸/۳۰ ۱۰:۰۹:۰۶

اعتمادآنلاین| سعیده موسوی‌زاده، شاعر کودک، گفت: این مجموعه 6جلدی با مضمون آموزش برای خردسالان تهیه و تدوین شده است و در آینده‌ای نزدیک توسط انتشارات قدیانی چاپ و روانه بازار کتاب خواهد شد.

موسوی‌زاده توضیح داد: در این مجموعه سعی شده بسیاری از اصطلاحات رایج زندگی شهری و پدیده‌هایی که بچه‌ها با آن مواجه هستند با زبان لطیف شعری و فضاسازی‌هایی که برای بچه‌ها جذاب است به آنها شناسانده و آموزش داده شود.

وی افزود: مثلا اصطلاحات و مقولاتی مانند «خانه‌ها»، «حیوانات»، «لباس‌ها»، «ماشین‌ها» و به طور کلی عناصر پیرامونی در زندگی ما دستمایه شعرهایی شده‌اند تا بچه‌ها با آنها خواندن آنها تصویر روشن‌تری از این مقولات پیدا کنند.

این شاعر کودک و خردسال ادامه داد: مثلا در مجموعه‌ای که از «خانه‌ها» صحبت می‌شود، به زبان شعر، به بچه‌های آموزش داده می‌شود که خانه‌ انواع مختلفی مانند «خانه‌های آپارتمانی»، «خانه‌های ویلایی» و «خانه‌های شهری» و «خانه‌های روستایی» و... دارند. یا مثلا در مجموعه مربوط به «ماشین‌ها» بچه‌ها با انواع خودرو و اتومبیل از قبیل «آمبولانس»، «ماشین پلیس»، «وسایل نقلیه عمومی مانند اتوبوس و... آشنا می‌شوند.

به گفته موسوی‌زاده هنوز عنوان کلی این مجموعه 6جلدی نهایی نشده است و به زودی تعیین و نهایی خواهد شد. ولی عموم کارهای پیش از چاپ این مجموعه انجام شده و امیدوارم به زودی راهی بازار کتاب شود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها