کد خبر: 362463
|
۱۳۹۸/۰۸/۳۰ ۱۴:۰۰:۴۴
| |

تماس بایرن مونیخ با مدیر برنامه های پوچتینو

باشگاه فوتبال بایرن مونیخ با سرمربی آرژانتینی تاتنهام تماس گرفت.

تماس بایرن مونیخ با مدیر برنامه های پوچتینو
کد خبر: 362463
|
۱۳۹۸/۰۸/۳۰ ۱۴:۰۰:۴۴

اعتمادآنلاین| بایرنی‌ها که 3 هفته قبل «نیکو کواچ» را از سرمربیگری تیم خود برکنار کردند، تا پایان سال جاری که مدت کمی از آن باقی‌ است، با «هانس دیترفلیک» سرمربی موقت خویش به کار ادامه می‌دهند اما برای ادامه فصل به فکر همکاری با یک مربی بزرگ و درجه هستند.

براساس اعلام روزنامه بیلد، یک روز بعد از آنکه «مائوریسیو پوچتینو» از سرمربیگری تاتنهام هاتسپر اخراج شد، سران تیم آلمانی با مربی 5 سال اخیر لندنی‌ها تماس برقرارکردند. طبق نوشته روزنامه آلمانی،‌کارل هاینتس رومنیگه،‌ معاون و حسن سالی‌حمیدزیچ، مدیر ورزشی باشگاه با «برانچینی»، مدیر برنامه مربی آرژانتینی به مدت 2 ساعت دیدارکردند.

در این ملاقات مقام‌های مونیخی شرایط همکاری احتمالی را با ایجنت ایتالیایی مورد بررسی قراردادند.

این مدیر برنامه پرنفوذ البته چهره‌ای آشنا برای باواریایی‌هاست. زیرا قبلا عامل اصلی انتقال «پپ گواردیولا»، سرمربی کنونی منچسترسیتی در سال 2013 به بایرن بود. همینطور 2 سال قبل «کارلو آنچلوتی» ایتالیایی را به تیم قهرمان بوندس‌لیگا وصل کرد.

همینطور در مذاکرات با تیم قهرمان فصل گذشته لیگ برتر انگلیس، نقش بسزایی در تحقق انتقال «لئوری سانه» به مونیخ ایفا می‌کند. در پی انتشار این خبر توسط بیلد، مدیران تصمیم‌گیرنده در باشگاه ژرمنی‌ از هرگونه اظهار نظر در مورد ملاقات انجام گرفته، خودداری کردند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها