کد خبر: 362640
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۱ ۱۰:۴۷:۴۴
| |

رئیس فدراسیون هاکی:

خانه هاکی به زودی افتتاح خواهد شد

رییس فدراسیون هاکی گفت: با تلاش‌هایی که انجام داده‌ایم خانه هاکی به زودی افتتاح خواهد شد تا گامی بزرگ در راستای پیشرفت این رشته پر طرفدار بر داریم.

خانه هاکی به زودی افتتاح خواهد شد
کد خبر: 362640
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۱ ۱۰:۴۷:۴۴

اعتمادآنلاین| ‌ بهرام قدیمی روز جمعه اظهار داشت: اردوی تیم امید ایران برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا در شهر یاسوج در حال برگزاری است و بهترین امکانات برای این تیم در نظر گرفته شده است.

وی افزود: مسابقات قهرمانی امیدهای آسیا در کشور عمان برگزار خواهد شد و به طور حتم می‌خواهیم در این رقابت‌ها بهترین نتایج را به دست آوریم.

رییس فدراسیون هاکی خاطرنشان کرد: پس از پایان اردوی یاسوج اعضای تیم به کشور پاکستان اعزام خواهند شد تا در این کشور برنامه‌های آماده‌سازی‌ خود را دنبال کنند.

قدیمی تصریح کرد: با توجه به رایزنی‌هایی که با کنفدراسیون هاکی آسیا داشتیم، امکانات خوبی برای ما در نظر گرفته شده و قرار است در کشور پاکستان به نماینده فدراسیون تحویل داده و آنها را به ایران بیاوریم.

وی تاکید کرد: برای برگزاری لیگ هاکی برنامه‌های ویژه‌ای داریم و در آینده‌ای نزدیک لیگ هاکی با بهترین کیفیت برگزار خواهد شد.

رییس فدراسیون هاکی در پایان گفت: با تلاش‌هایی که انجام داده‌ایم خانه هاکی به زودی افتتاح خواهد شد تا گامی بزرگ در راستای پیشرفت این رشته پر طرفدار بر داریم.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها