کد خبر: 362762
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۱ ۱۴:۲۹:۰۹
| |

ترک اجباری نیمکت لاروخا سوخت و ساز «مورنو» را بهم ریخت

«روبرت مورنو» بدنبال برکناری از سمت خود در تیم ملی اسپانیا و بازگشت «لوئیس انریکه» به نیمکت این تیم، در پاسخ به پرسشی در خصوص این تغییر و تحولات عجیب به یک جمله بسنده کرد: از انریکه بپرسید.

ترک اجباری نیمکت لاروخا سوخت و ساز «مورنو» را بهم ریخت
کد خبر: 362762
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۱ ۱۴:۲۹:۰۹

اعتمادآنلاین| ‌‌‌ لوئیس روبیالس رییس فدراسیون فوتبال اسپانیا سه‌شنبه هفته گذشته اعلام کرد که انریکه بار دیگر به راس کادر فنی تیم ملی این کشور باز خواهد گشت؛ کسی که ژوئن سال جاری برای همراهی کردن دخترش که به سرطان استخوان مبتلا بود، از سمت خود استعفا کرد.

«ژانا» دختر 9 ساله انریکه اواخر آگوست سال جاری پس از مبارزه‌ای طولانی با سرطان درگذشت و مورنو که پیش از آن، دستیار انریکه بود، به طور موقت هدایت لاروخا را عهده دار شد و توانست این تیم را با 5 برد و 2 تساوی در مجموع هفت دیدار، به یورو 2020 برساند.

اما سرمربی 42 ساله پس از پیروزی 5 بر صفر اسپانیا مقابل رومانی با چشمانی اشکبار زمین بازی را ترک و از حضور در نشست خبری پس از دیدار نیز خودداری کرد.

روبیالس روز سه‌شنبه اعلام کرد که مورنو از سمت خود کناره‌گیری کرده و تایید کرد که وی به عنوان عضو کادر فنی نیز تیم ملی اسپانیا را همراهی نخواهد کرد.

مورنو که چهارشنبه هفته گذشته بیانیه‌ای را منتشر و در آن از احساسات دوگانه خود پس از ترک نیمکت لاروخا سخن گفته بود، روز پنجشنبه در نشستی کوتاه مقابل رسانه‌ها ظاهر شد.

وی در این خصوص گفت: نمی‌خواهم وارد چرخه سرزنش و طعنه و ... شوم.

سرمربی سابق تیم ملی اسپانیا در ادامه تحت فشار خبرنگاران در خصوص اینکه آیا وی به عنوان دستیار در تیم ملی اسپانیا به فعالیت خود ادامه می‌دهد یا خیر، تاکید کرد: نمی‌دانم چه اتفاقی رخ داد؛ از لوئیس انریکه بپرسید، اگر من حرفی بزنم به صلاحم نیست.

وی افزود: فکر می‌کنم بهترین کار برای طرفین این باشد که موضوع بین ما بماند؛ اگر سایر طرفین بخواهند می‌توانند حرف بزنند؛ چیزی برای گفتن ندارم چرا که حرف زدن من به صلاح هیچکس نیست.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها