کد خبر: 362772
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۱ ۱۴:۴۷:۵۶
| |

مارادونای دمدمی؛ همچنان محبوب، همچنان آتشی

«دیگو مارادونا» 2 روز پس از ترک سمت خود در باشگاه جیمناسیا لاپلاتا آرژانتین، تصمیم گرفت باردیگر به نیمکت این تیم بازگردد.

مارادونای دمدمی؛ همچنان محبوب، همچنان آتشی
کد خبر: 362772
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۱ ۱۴:۴۷:۵۶

اعتمادآنلاین| ‌ ماتیاس مورلا وکیل مارادونا در یک نشست خبری گفت که پس از آنکه نامزدهای انتخابات ریاست باشگاه که روز شنبه برگزار می‌شود، تصمیم به کنار گذاشتن اختلاف نظرات خود گرفتند؛ قهرمان اسبق جام جهانی نیز نظر خود را تغییر داده است.

تصمیم مارادونا مبنی بر ترک نیمکت این تیم، احساسات هواداران را جریحه‌دار کرد و بسیاری از آنان با تجمع در دفتر مرکزی باشگاه خواستار ماندن وی شدند.

مارادونا نیز با انتشار ویدئویی در اینستاگرام خود از تجمع هواداران، نوشت: خیلی خوشحالم که می‌توانم همچنان به عنوان سرمربی به کارم ادامه دهم؛ از هواداران و بازیکنان تشکر می‌کنم زیرا مابین مقامات باشگاه سرانجام اتحاد سیاسی شکل گرفت؛ امیدوارم آنان به وعده‌های خود برای تقویت تیم عمل کنند.

مارادونا سپتامبر سال جاری و با شرط ماندن «گابریل پیگرینو» به عنوان رییس باشگاه، هدایت این تیم را عهده‌دار شد اما تصمیم پیگرینو برای کنار کشیدن از شرکت در انتخابات، استعفای غافلگیرکننده مارادونا را به همراه داشت.

مرد افسانه‌ای فوتبال آرژانتین که در سال 1986 جام جهانی را به همراه این تیم بالای سر برده و به اعتقاد بسیاری افراد یکی از بهترین و بزرگ‌ترین بازیکنان تاریخ فوتبال محسوب می‌شود، با مسئولیت جلوگیری از سقوط این تیم به لیگ دسته پایین‌تر، سکان هدایت آنان را برعهده گرفت.

او سه بازی ابتدایی را واگذار کرد و اگرچه در سه دیدار از پنج بازی بعد موفق به کسب پیروزی شد اما جیمناسیا در حال حاضر یکی از تیم‌های سوم قعر جدول بوده و در خطر سقوط قرار دارد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها