کد خبر: 363036
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۲ ۱۲:۵۷:۰۰
| |

عباس قبادی، معاون بازرگانی داخلی وزارت صمت اعلام کرد:

ثبات قیمت 80 درصد کالاها پس از اصلاح نرخ بنزین

عباس قبادی، معاون بازرگانی داخلی وزارت صمت در جلسه ستاد تنظیم بازار کشور که با حضور معاون اول رییس‌جمهوری و وزرای صنعت، معدن و تجارت، دادگستری و کار برگزار شد، گفت: پس از افزایش قیمت بنزین با اعمال مدیریتهای لازم، 80 درصد کالاها دارای ثبات کلی در کشور بوده است.

ثبات قیمت 80 درصد کالاها پس از اصلاح نرخ بنزین
کد خبر: 363036
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۲ ۱۲:۵۷:۰۰

اعتمادآنلاین| عباس قبادی، معاون بازرگانی داخلی وزارت صمت گفت: با توجه به اهمیت ویژه تنظیم بازار کشور در سال جاری و همچنین شرایط حاضر که موجب برگزاری روزانه جلسات ستاد تنظیم بازار شده است؛ از ابتدای امسال 34 جلسه ستاد تنظیم بازار برگزار شده و این در حالیست که در سال 97، در مجموع 35 جلسه برگزار شده بود.

وی ادامه داد: در سال 97، ستاد تنظیم بازار کشور مجموعاً 671 مصوبه داشت در حالیکه از سال 98، در این ستاد 500 مصوبه گذرانده شده و بالای 80 درصد مصوبات هم اجرایی شده‌اند.

معاون وزیر صمت اعلام کرد: سال گذشته بالغ بر21 میلیون تن کالای اساسی با ارز 4200 وارد کشور شده است و در 7 ماهه نخست امسال 14 میلیون تن وارد و ذخیره شده است که 10 میلیون تن ذخایر کالا تا قبل از شروع طرح افزایش قیمت بنزین بوده است.

قبادی خاطرنشان کرد: در چارچوب مصوبات این ستاد، توزیع شیر مدارس از امروز آغاز شده است، در زمینه گوشت و مرغ بهترین وضعیت را داریم.

وی افزود: بالغ بر 20 هزار تن کالا در ایام محرم و اربعین عرضه شده و همچنین توزیع 225 هزار تن کالای اساسی برای ماه رمضان انجام شده است و با توجه به اینکه در ایام نوروز سال گذشته 60 هزار تن ذخیره میوه داشتیم، امسال نیز ذخیره سازی اقلام مورد نظر آغاز شده است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها