کد خبر: 363154
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۲ ۱۸:۱۸:۵۰
| |

سید احمد علم‌الهدی، امام جمعه مشهد:

احقاق حقوق مردم و مالکیت فقط در مردم سالاری دینی قابل تعیین است/ دانشجویان بسیجی اجازه ورودجریان انحرافی استکبار را به جامعه ندهند

امام جمعه مشهد گفت: دانشجویان بسیجی باید با هوشیاری اجازه ورود جریان انحرافی استکبار را در فرهنگ جامعه اسلامی ندهند.

احقاق حقوق مردم و مالکیت فقط در مردم سالاری دینی قابل تعیین است/ دانشجویان بسیجی اجازه ورودجریان انحرافی استکبار را به جامعه ندهند
کد خبر: 363154
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۲ ۱۸:۱۸:۵۰

اعتمادآنلاین| سید احمد علم‌الهدی، امام جمعه مشهد ظهر امروز در دیدار با اساتید و جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی، بیان کرد: بسیج نهاد مقدسی است که منحصر به حوزه نظامی و دفاعی نیست بلکه امروزه در همه عرصه‌ها نمود دارد.

وی با بیان اینکه احقاق حقوق مردم و مالکیت فقط در مردم سالاری دینی قابل تعیین است، افزود: نگهبانی از اندیشه و فکر انقلابی یکی از وظایف مهم دانشجویان و طلاب بسیجی است. در شرایط امروزی خطر انحراف از آرمان‌های انقلاب اسلامی در حوزه‌های تربیتی بیش از پیش احساس می شود.

علم الهدی با تاکید بر اینکه باید تمام تلاش خود را برای تبیین اندیشه‌های انقلاب اسلامی در بین جوانان دانشجو و طلبه داشته باشیم، تصریح کرد: امروزه نمی توان اندیشه‌های انقلابی را با زور به جوانان تحمیل کرد اما می توان با نفوذ این اندیشه های ناب در حوزه فرهنگ، آنان را به جامعه تحویل دهیم.

امام جمعه مشهد ادامه داد: امروزه دشمن در همه عرصه‌ها از نظام جمهوری اسلامی شکست خورده لذا تمام قدرت خود را در میدان فرهنگ علیه جمهوری اسلامی به کار گرفته است لذا در میدان تقابل فرهنگی شکست خواهد خورد که از خصلت های فطری و انسانی به دور است.

وی با بیان اینکه امروزه دشمن در مقابل فرهنگ مردم سالاری دینی خود را شکست خورده می بیند، ابراز کرد: یونسکو یکی از مجامع بین‌المللی است که بر اساس حفظ منافع استکبار و تحمیل منافع آنها بر ملت‌های مستضعف جهان فعالیت می‌کنند. فعالیت یونسکو بر مبنای براندازی فرهنگ و تمدن‌های دیگر که با اصول استکباری در تعارض است معنی می شود.

علم‌الهدی تصریح کرد: دانشجویان بسیجی باید با هوشیاری اجازه ورود جریان انحرافی استکباری را در فرهنگ جامعه اسلامی ندهند، دانشجویان مرزبانان فرهنگی کشور هستند که باید جلو نفوذ منحرفین خارجی و داخلی را بگیرند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها